Gdzie mozna kupic Mirt?

1. Data: 2007-01-07 19:07:58

Temat: Gdzie mozna kupic Mirt?
Od: "Ben." <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Poszukuje kszaczka Mirtu pospolitego, lub ukorzenionej sadzonki. Sprzedawcy
w sklepach robia wielkie oczy, nawet uslyszalem odpowiedz .... juz nie jest
modny, przeszukanie netu tez nie wiele pomoglo. Nasiona owszem, ale troche
dlugo by to trwalo:-)

Mile widziana wszelkie wskazowki e/w pomoc, z gory serecznie dziekuje.

pozdrawiam
Ben.

2. Data: 2007-01-07 20:57:20

Temat: Re: Gdzie mozna kupic Mirt?
Od: "Grażyna Ł." <l...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ben." <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> owszem, ale troche dlugo by to trwalo:-)
>
> Mile widziana wszelkie wskazowki e/w pomoc, z gory serecznie dziekuje.

Mnie w ubiegłym roku udało się kupić mirt u pani na bazarze, w sklepach
rzeczywiście juz dawno nie widziałam tej roślinki.

Pozdrawiam
Grażyna

3. Data: 2007-01-07 22:01:18

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ben. napisał:

> [...]
> modny, przeszukanie netu tez nie wiele pomoglo. Nasiona owszem, ale troche

A gdzie cierpliwość ogrodnika ? :-)
Nie wiem, jak długo nasiona kiełkują. Ukorzeniałam w kwietniu
2005 r. / niecałe 2 lata temu/ i roślinka ma ok. 55 cm licząc od góry
doniczki, czyli rosnie szybko. W ostatnich dniach wybujała, to chyba
sprawa ciepła i dużej wilgotnosci powietrza w kuchni z okazji
światecznych przygotowań.
Ja myślę , że warto wysiać nasiona, bo czas ucieka
i no polowć na krzaczka. Coś się uda .

Pozdrawiam, Barbara
P.S. Mogę skrócic swojego i wysłać Ci.

4. Data: 2007-01-08 08:06:49

Od: "Ben." <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

> A gdzie cierpliwość ogrodnika ? :-)

Nie chodzi to o mnie a o corke, ktora zaczela zabawe z bonsai, jest w wieku
lat 17-tu. Jak wiemy nie jest to wiek "cierpliwosci", osobiscie bardzo sie
ciesze za CUS tam wyczynia/kombinuje i ma mile zajatko:-)

> P.S. Mogę skrócic swojego i wysłać Ci.

Bardzo chetnie - WIEKIE DZIEKI, "juz sie dobijam na priwa"

pozdrawiam
Ben.

5. Data: 2007-01-08 12:48:00

Od: "MM" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Radzę poszukać na bazarach

Marek

6. Data: 2007-01-08 14:43:26

Od: "Ben." <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo dziekuje wszytkim za odpowiedz.

Ben.

Wspomnieniowo
Szklana pogoda :-(
sprężarka do odpowietrzania systemów nawadniających
Palmiarnia Gliwice
robaki w doniczce :(