Gdzie niedrogo AGD (Wawa)

1. Data: 2002-04-17 09:18:03

Temat: Gdzie niedrogo AGD (Wawa)
Od: "COMPLABS" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chce do kuchni kupic sprzet Amica: piekarnik + plyta ceram. do zabudowy (ok
2800), lodowke do zabudowy (ok 1900), okap (ok 1800). Gdzie kupic taniej niz
sugerowane ceny producenta i ile da sie zaoszczedzic ?

1. Data: 2002-04-18 08:54:05

Temat: Re: Gdzie niedrogo AGD (Wawa)
Od: "_Taunus_" <t...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "COMPLABS" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
niz
> sugerowane ceny producenta i ile da sie zaoszczedzic ?

a moze warto spojrzec na www.agdrtv.com ?? - co prawda nie korzystalem - ale
jesli masz pojazd - to ze strony wynika, ze maja sklep w Gostyninie
k.Plocka - tak wiec jakies 1.5 godzinki jazdy - a ceny mocno zachecajace
(przynajmniej jesli chodzi o telewizory - reszty nie porownywalem ale chyba
tez sporo taniej - gosc wystawia sie dodatkowo na allegro) - transport tez
pewnie mozliwy - z tym, ze juz raczej dodatkowo platny (do 50 km gratis -
ale do W-wy niestety dalej)

z tego co korespondowalem z nimi - daja normalne gwarancje sklepowe

pozdrawiam,
_Taunus_

1. Data: 2002-04-18 12:18:26

Od: Jacek Adamowicz <J...@h...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

COMPLABS wrote:

> Chce do kuchni kupic sprzet Amica: piekarnik + plyta ceram. do zabudowy (ok
> 2800), lodowke do zabudowy (ok 1900), okap (ok 1800). Gdzie kupic taniej niz
> sugerowane ceny producenta i ile da sie zaoszczedzic ?

Proponuje mojego kolege Jarka Niwinskiego, dzieki ktoremu ja i juz kilku
znajomych ze studiow wyposazylo swoje mieszkania. Ceny nawet 10% i
wiecej procent nizsze niz tzw. "sugerowane ceny detaliczne", ktore znasz
z Euro i Media Marktu. Tyle, ze Jarek nie ma sklepu (i kosztow) - musisz
pochodzic po sklepach sam, zapisac na kartce model i sie do niego
zglosic. Dostawa za darmo, w czasie do dwoch tygodni (w zaleznosci od
popularnosci modelu). Wszystkie marki.

Faktura, gwarancje, wszystko normalnie.

Kontakt z nim: n...@n...pl lub n...@w...pl

Jacek Adamowicz

1. Data: 2002-04-18 12:36:43

Od: "_Taunus_" <t...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
niz
> sugerowane ceny producenta i ile da sie zaoszczedzic ?

chyba moj poprzedni post gdzies zniknal - ja przynajmniej go nie widze

w kazdym razie polecam zainteresowac sie sklepem www.agdrtv.com - co prawda
to Gostynin k. Plocka - ale z W-wy nie jest tak daleko (do 50km maja
transport gratis)
osobiscie tam nie kupowalem - jednak ceny sa mocno zachecajace (porownywalem
ceny telewizorow - roznica ok. 15% - to sporo - nie wiem jak na AGD) -
raczej daja normalne gwarancje (krajowe - ale w przypadku Amiki to chyba
tylko takie funkcjonuja ;-))) ) - wiec tu nie powinno byc obawy (gosc
oglasza sie tez na allegro - moze warto sprawdzic jakie ma notowania)

pozdrawiam,
_Taunus_

[allegro] ksiazki przyrodnicze i do domu ...
Wieźba dachowa, sprzedam
Pralka Hoover AI 1040 - ma ktoś? Doradźcie!
potluklem kafle z wystawy i co ?
Odbior mieszkania i usterki (okna,kaloryfery)