Pralka Hoover AI 1040 - ma ktoś? Doradźcie!

1. Data: 2002-04-16 11:58:48

Temat: Pralka Hoover AI 1040 - ma ktoś? Doradźcie!
Od: nsb <n...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

(przepraszam, jeśli to się pojawi dwa razy, u mnie na serwerze nie
widać)

Witajcie,

Zastanawiam się nad wymianą pralki, rzecz jest nagląca, bo stary Polar
straszliwie rzęzi i hurgocze (ponoć wytarte łożysko czy coś
takiego...)

Bardzo spodobała mi się pralka jak w tytule, Hoover AI 1040 Interact.
Ponoć ma być cicha, oszczędzać wodę, automatycznie wyważać pranie,
itd. Jest płytka (40 cm), ma duże drzwiczki, program szybkiego prania,
1000 obrotów. Niestety, jest też i wada - cena. Około 2500 zł to
bardzo dużo jak na moje możliwości.

Dlatego zastanawiam się, czy warto - za połowę tej ceny mogę mieć
pralkę Ardo, też 40 cm i też 1000 obrotów. Ale, no właśnie, czy warto
zapłacić więcej? Czy pralka Hoovera będzie lepszej jakości niż Ardo,
czy płacę tak dużo tylko za markę?

Będę wdzięczna za wszelkie uwagi.

Pozdrawiam,
Agnieszka