Gdzie podyplomowe z zakresu sieci komputerowych (śląsk)?

następny post »
From: "chairon" <c...@i...SKASUJ-TO.pl>
Newsgroups: pl.soc.edukacja
Subject: Gdzie podyplomowe z zakresu sieci komputerowych (śląsk)?
Date: Fri, 16 May 2008 07:29:53 +0200

Witam

Wkrótce będę prawdopodobnie musiał podjąć studia podyplomowe z zakresu sieci
komputerowych. Nie posiadam wprawdzie wykształcenia technicznego (jestem
humanistą), ale sytuacja zawodowa mnie po prostu do tego zmusza. Jeśli
chodzi o komputery, to nie jestem kompletnym laikiem i nawet całkiem dobrze
sobie radzę w środowisku Windows, sam też staram się rozwiązywać różne
problemy, które napotykam w pracy z kompem. Potrafię także złożyć sam
komputer. Wiem, że to brzmi trywialnie, bo to żadna sztuka, ale chcę po
prostu zaznaczyć, że nie jestem osobą, która wpada w panikę kiedy system
zaczyna się sypać czy coś się zaczyna krzaczyć.

O sieciach nie wiem praktycznie nic, bo niestety tutaj nie chodzi o wiedzę
książkową, a praktyczną. Ale do rzeczy. Chodzi mi o studia, na których
byłaby sama kwintesencja tworzenia sieci komputerowych i zasad
administrowania nimi. Nie chodzi mi o programowanie ani tym bardziej grafikę
komputerową czy tym podobne rzeczy.

Kiedyś taki właśnie kierunek był na WSTI w Katowicach, ale nie widzę go w
aktualnej ofercie, a po drugie oni chyba prowadzą studia wieczorowe, co za
bardzo mnie by nie interesowało (nie jestem z Katowic). Poszukałem trochę na
ten temat i niestety nie natrafiłem na interesujący mnie kierunek. W związku
z tym chciałem zapytać Was czy nie orientujecie się czy jakaś uczelnia na
Śląsku ma takie studia w swojej ofercie lub też czy są może organizowane
jakieś kursy (zaocznie), po których można by nabyć taką wiedzę i
umiejętności. Z góry dziękuję z odpowiedź.

chairon