Gdzie pojsc z podejrzeniem zylakow?

1. Data: 2006-11-09 07:01:26

Temat: Gdzie pojsc z podejrzeniem zylakow?
Od: "Anka K." <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich grupowiczow,
od jakiegos czasu widze na nogach zmiany w postaci brzydkich, wystajacych
zyl. Chociaz mam dopiero 27 lat, jestem szczupla i pracuje na siedzaco -
boje sie, ze to moga byc zylaki. Gdzie powinnam sie zglosic? Do internisty?
Lekarz od zyl to chyba flebolog, moze od razu do niego? (jest jakis we
Wroclawiu? Szukalam ale nie znalazlam w necie).
Poniewaz pracuje do 17, nie mam mozliwosci pojscia do swojego lekarza
rodzinnego, bede musiala skorzystac z jakiejs porady prywatnie i dlatego -
rowniez ze wzgledow finansowych - chcialabym trafic od razu do wlasciwego
lekarza.
Gdzie wiec powinnam pojsc? Internista, flebolog, chirurg naczyniowy?

Dziekuje za pomoc
Anka

2. Data: 2006-11-09 08:16:21

Temat: Re: Gdzie pojsc z podejrzeniem zylakow?
Od: "czeremcha " <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Anka K. <b...@o...pl> napisał(a):

> Poniewaz pracuje do 17, nie mam mozliwosci pojscia do swojego lekarza
> rodzinnego,

Nie wierzę, muysi być jakaś możliwość skorzystanie a opieki lekarskiej po
godz. 17. I do tego mieszkasz we Wrocławiu, a nie na jakimś zapupiu...

> [...]
> lekarza.
> Gdzie wiec powinnam pojsc? Internista, flebolog, chirurg naczyniowy?

Do chirurga lub chirurga naczynioiwego.

Weź jednak pod uwagę, że zabieg usuwania żylaków jest refundowany, czyli
bezpłatny - jeśli skorzystasz jednak z opieki NFOZ-owskiej. W końcu za nią
płacisz!

Ania

3. Data: 2006-11-09 11:23:09

Od: "jagna" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czeremcha " <c...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Ania

Przeczytaj !!!
Gabinet lekarza rodzinnego winien byc otwarty od 8do 18.

>http://www.nfz.gov.pl/new/index.php?katnr=6&dzialnr
=87&artnr=2310

J.

4. Data: 2006-11-09 15:08:59

Od: "Anka K." <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wierzę, muysi być jakaś możliwość skorzystanie a opieki lekarskiej po
> godz. 17. I do tego mieszkasz we Wrocławiu, a nie na jakimś zapupiu...

Ok, ale moj lekarz rodzinny przyjmuje maksymalnie do 14. Mam mozlowisc
skorzystania z jakiegos innego po godz 17, ale chce prywatnie. Dlatego
pytam, do kogo uderzac - bo nie chce pojsc do jednego i zaplacic za wizyte
zeby sie dowiedziec, ze powinnam do innego.

> Do chirurga lub chirurga naczynioiwego.

Trzeba miec skierowanie jesli pojde prywatnie i zaplace za wizyte?

> Weź jednak pod uwagę, że zabieg usuwania żylaków jest refundowany, czyli
> bezpłatny - jeśli skorzystasz jednak z opieki NFOZ-owskiej. W końcu za nią
> płacisz!

najpierw chcialabym wiedziec, czy to rzeczywiscie sa zylaki.
Dziekuje za odpowiedz, pozdrawiam
Anka

5. Data: 2006-11-09 15:10:06

Od: "Anka K." <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przeczytaj !!!
> Gabinet lekarza rodzinnego winien byc otwarty od 8do 18.

r=87&artnr=2310

Oki, ale tak jest napisane, ze to przychodnia ma byc czynna do 18. Moja
jest, ale po 14 nie ma w niej juz mojego lekarza rodzinnego.
Pozdrawiam
Anka

6. Data: 2006-11-17 17:22:11

Od: Alkmina <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anka K. napisał(a):
> [...]
> lekarza.
> Gdzie wiec powinnam pojsc? Internista, flebolog, chirurg naczyniowy?

Witam. Żylakami zajmuje się chirurg naczyniowy, ale żeby się do niego
dostać potrzebne jest skierowanie od lekarza rodzinnego.
Pozdrawiam.
Alkmina

Endometrioza i ciaza?
Soczewki toryczne - duży cylinder - niedrogie
Powiekszone wezly chlonne - przyczyna czy skutek choroby?
Spuchnięta ręka
Czy to normalne?