Wymioty podczas ciazy i zelazo - co robic?

1. Data: 2006-11-09 07:46:09

Temat: Wymioty podczas ciazy i zelazo - co robic?
Od: "Marta Marta" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przez pierwsze 3 miesiace ciazy wymiotowalam prawie codziennie..lekarz mowil
ze to normalne, po 3 miesiacach ustalo ale lekarz przepisal zelazlo "Sorbifer
Durules" bo mi spadalo w organizmie zelazo... no i juz po pierwszej pigulce
wymioty nasilily sie i to duzo bardziej...

co o tym sadzicie? bo lekarz moj przyjmuje dopiero za tydzien....

2. Data: 2006-11-09 10:48:04

Temat: Re: Wymioty podczas ciazy i zelazo - co robic?
Od: "leszczyna" <o...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Może zmień preparat. Mnie taka zmiana pomogła. Z tym, że u mnie zła reakcja
żołądkowa była po Tardyrefonie Fol, więc zmieniłam na Sorbifer
Durules i jest OK.
Ewa

http://www.gazeta.pl/usenet/

3. Data: 2006-11-30 17:56:57

Od: "Tina" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wymioty nasilily sie i to duzo bardziej...
>

> co o tym sadzicie? bo lekarz moj przyjmuje dopiero za tydzien....

Ja nie wymiotowałam, ale miałam nudności. Stosowałam lewatywę - skuteczna i na
nudności i na zaparcia. Wystarczy jedna w tygodniu. Robiłam to przez cała
poprzednią ciążę i obecnie również. Jestem w 6 mies. i nie mam żadnych
dolegliwości.

4. Data: 2007-01-21 15:04:15

Od: "Karolina" <f...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nudności i na zaparcia. Wystarczy jedna w tygodniu. Robiłam to przez cała
> poprzednią ciążę i obecnie również. Jestem w 6 mies. i nie mam żadnych

Pierwszy raz spotykam się z informacja o lewatywie jako skutecznym sposobie
na nudności w trakcie ciązy - bardzo mnei to zaintrygowało, przyznam.
Sama aktualnei jestem w ciązy, ale duzo bardziej interesuje mnie to od
strony czysto poznawczej. Czy ktos moglby napisac kilka slow od strony
medycznej jak (i czy w ogole) lewatywa moze byc realnie skuteczna jesli
chodzi o nudnosci? Jakos trudno jest mi to sobie wyobrazic..

Dzieki i pozdrawiam!

5. Data: 2007-01-21 23:27:36

Od: "Andrzej" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

U Szwejka w austriackiej armi na wszystkie choroby stosowano lewatywę oraz
smarowanie dziąseł fioletem - pomagało każdemu i na wszystko. Może ciężarnym
również pomoc

Andrzej

6. Data: 2007-01-22 18:43:11

Od: "Tina" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> medycznej jak (i czy w ogole) lewatywa moze byc realnie skuteczna jesli
> chodzi o nudnosci? Jakos trudno jest mi to sobie wyobrazic..

Nie wiem, jak to wygląda od strony medycznej, nie jestem lekarzem, ale ostatnio
przekonałam się, że działa na nudności bardzo skutecznie. Moja siostra zatruła
się odmrażanymi pierogami, miała nudności i wymioty. Męczyła sie tak parę
godzin, zanim do mnie zadzwoniła. Nie wiedziałam jakie ziółka albo leki jej na
to doradzić, więc doradziłam lewatywę właśnie, bo według mnie jest to
najskuteczniejszy i najmniej szkodliwy ( czysta woda) sposób. Dosłownie po
pięciu minutach zadzwoniła do mnie z informacją, że już jej przeszło. Obie
byłyśmy bardzo zdziwione, bo nie spodziewałysmy się, że efekt będzie tak szybki.

Gdzie pojsc z podejrzeniem zylakow?
Endometrioza i ciaza?
Soczewki toryczne - duży cylinder - niedrogie
Powiekszone wezly chlonne - przyczyna czy skutek choroby?
Spuchnięta ręka