Gdzie się wykastrować?

111. Data: 2006-01-18 08:47:31

Temat: Re: Gdzie się wykastrować?
Od: "Aicha" <m...@p...strone> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wujek Józek" napisał:

> Jeśli za takim nie przepadasz, to teraz coś dla miłośników pissu i
> scatu,

Nudzisz. Było jakiś miesiąc temu na apoe. A poza tym znam od dawna.

> droga Poetko:

Kurwa, jeśli już to Prozatorko!

--
Pozdrawiam - Aicha

Dozwolone od lat 18:
http://aicha.opowiadania.org

112. Data: 2006-01-18 08:57:10

Od: Kira <c...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

Re to: ape [Tue, 17 Jan 2006 20:49:31 +0100]:

> troszke cie juz czytam i podoba mi sie twoj sposob myslenia,
> mily dodatku :-)

Cholera, psuję się: o bycie miłą to mnie już dawno nikt
nie próbował posądzać ;>>>

> kiedy film p.t.: swiat weglug appendixa? :>

Nie wiem, ale jak się dowiesz to daj znać :]

Kira

--
http://Cyber-Girl.NET
*Bo SIEĆ jest rodzaju żeńskiego :)*

113. Data: 2006-01-18 10:16:35

Od: "Sekator" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek Celiński" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> Siemens - nie ma takiej jednostki w układzie SI.

Siemens'a może i nie ma... ale przewodnictwo roztworów opisuje właśnie
Simens, może trochę OT, ale skoro już się o takie sprawy sprzeczacie... :-)

Pozdrawiam, Sekator.

114. Data: 2006-01-18 13:03:59

Temat: NIE KARMIC !
Od: warp9 <w...@w...post.pl> szukaj wiadomości tego autora

proponuje pomoc psychiatryczno-psychologiczna na poczatek

115. Data: 2006-01-18 13:48:19

Od: "PowerBox" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stefan Wilczyński" <s...@w...pl> napisał w
wiadomości news:dqgeab$cg1$1@news.onet.pl...

> Po wyjściu z centrum
> konferencyjnego pędziłem ulicami przed siebie, byle dalej, byle
> uciec - chociaż nie wiem od czego.

- od siebie samego. Niestety nawet jakbyś siedział w rakiecie też byś nie
uciekł ;-)

> Podobno mężczyznom nie wolno
> płakać, ale przepłakałem całą noc.

- będziesz płakał przez tydzień jak sobie kiedyś uświadomisz, że przez ten
cały czas miałeś nad wszystkim panowanie, z którego sobie nie zdawałeś
sprawy i za każdym razem wszystko sam psułeś.

> Czasami odczuwam silną potrzebę przytulenia się do kogoś - wtedy
> przytulam się do ściany lub poduszki, albo po prostu biorę garść leków
> uspokajających.

- jest wiele dziewczyn co noc odczuwających to samo. Czekają na Ciebie tylko
musisz się zmienić.

116. Data: 2006-01-18 17:35:19

Od: "PAweł" <pgoralsk@bezspamu_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sekator" <b...@m...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Marek Celiński" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> Siemens'a może i nie ma... ale przewodnictwo roztworów opisuje właśnie
> Simens, może trochę OT, ale skoro już się o takie sprawy sprzeczacie...
:-)

W układzie SI jest zarówno Siemens, zresztą jak i Tesla.
--
Pozdr

117. Data: 2006-01-18 19:51:05

Od: "Marek Celiński" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Siemens'a może i nie ma... ale przewodnictwo roztworów opisuje
> właśnie Simens, może trochę OT, ale skoro już się o takie sprawy

Przewodność elektryczną nie tylko roztworów, ale dowolnego ośrodka.
Pod względem wartości po prostu odwrotność oporu (1 S = 1/ om ).
Ale kto tak w ogóle używa tego na co dzień...

118. Data: 2006-01-18 19:57:55

Od: "Wujek Józek" <j...@o...p> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ape" <a...@n...poczta.fm> napisał w wiadomości

> Bacikiem ;)))

Teraz się mówi: becikiem, tak jest popularniej.

PS. Beret TEŻ ma antenkę. Nawet i niejedem "z wełny z kóz angorskich"
(patrz: http://pl.wikipedia.org/wiki/Moher)

119. Data: 2006-01-18 22:42:50

Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wujek Józek" <j...@o...p> napisał w wiadomości

> Użytkownik "ape" <a...@n...poczta.fm> napisał w wiadomości

> Teraz się mówi: becikiem, tak jest popularniej.

nie ta opcja (autoopcja)

--
pozdro
ape

120. Data: 2006-01-18 23:53:55

Od: "Szwindel" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stefan Wilczyński" <s...@w...pl> napisał w
wiadomości news:dqei0a$f9e$1@news.onet.pl...

> Chciałbym się wykastrować ze względów ideologicznych oraz utylitarnych
> (po to, żeby mniej cierpieć, zwłaszcza wiosną i latem). Chciałbym
> zapytać o adresy gabinetów, w których wykonuje się taki zabieg. Jaka
> jest jego cena? Proszę o poważne potraktowanie tego pytania, ja
> naprawdę chciałbym uzyskać pomoc lekarską w tym względzie. Jakie są
> zalety, a jakie skutki uboczne kastracji (fizjologiczne i psychiczne)?
> Zaznaczam, że jestem zdeterminowany. Czy dobrą alternatywą jest
> kastracja chemiczna? Gdzie można zdobyć odpowiednie środki?

E tam, zara wykastrowac, a co bedzie jak
w przyszlosci to sie do czegos przyda?
Albo zdarzy sie w saunie, ze spadnie ci recznik,
i zobacza ze jaj nie masz ? Obciach troche...

Jak sie zastanowic , to mozna by wymyslec inne sposoby
np. gdy chuc panny natretnie szuka wkladaj szpilke
za paznokiec kciuka. Wiesz, to odwroci uwage twojego
organizmu w kierunku bolu - jest to jakies rozwiazanie.
Albo np. wyjedz na wies, albo na stadnine koni, nazbieraj i
zasusz troche gnoju i nos zawsze przy sobie w pudeleczku,
moze byc na lancuszku na szyji taki medalik otwierany.
W kryzysowej sytuacji zaciagniesz sie i ci przejdzie.

placebo a wiek
Założona korona 4 miesiące temu i teraz cos boli
helikobakter-pomocy
Vigantol - prosba.
trudno gojące się rany - zakażenie krwii?