Gdzie te grzyby?

1. Data: 2012-09-28 04:09:20

Temat: Gdzie te grzyby?
Od: SJS <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Byłem kilka razy w lesie, w różnych miejscach /mazowieckie/ i ani
jednego grzybka a na targowiskach zatrzęsienie więc skąd te grzyby?
--
sjs

2. Data: 2012-09-28 05:24:54

Temat: Re: Gdzie te grzyby?
Od: Bbjk <b...@g...comspam> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-09-28 06:09, SJS pisze:
> Byłem kilka razy w lesie, w różnych miejscach /mazowieckie/ i ani
> jednego grzybka a na targowiskach zatrzęsienie więc skąd te grzyby?

Może przywożą z Wielkopolski ;)
--
B.

3. Data: 2012-09-28 05:32:17

Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-09-28 07:24, Bbjk pisze:

> Może przywożą z Wielkopolski ;)
:)
Ja jeszcze sam nie byłem ale znajomi grzybiarze , którzy jeżdza tam
gdzie ja bym pojechał narzekają,że grzybów co kot napłakał
Do WPN chodzisz na grzyby?
My jeżdzimy do lasów na Nowy Tomyśl lub dalej na Zbaszynek
z pozdrowieniami i uśmiechami
smal
www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=12262
sklep: http://trawki.pl/

4. Data: 2012-09-28 08:15:53

Od: "Andrzej" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "SJS" <s...@p...pl> napisał

> Byłem kilka razy w lesie, w różnych miejscach /mazowieckie/ i ani jednego
> grzybka a na targowiskach zatrzęsienie więc skąd te grzyby?
> --

To są chińskie grzyby.

5. Data: 2012-10-02 05:58:21

Od: Marek <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 28.09.2012 06:09, SJS wrote:
> Byłem kilka razy w lesie, w różnych miejscach /mazowieckie/ i ani
> jednego grzybka a na targowiskach zatrzęsienie więc skąd te grzyby?
Raczej z lubuskiego lub wielkopolski. Tu jest mnostwo grzybow.

--
Marek
echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

6. Data: 2012-10-02 20:50:22

Od: SJS <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-09-28 06:09, SJS pisze:
> Byłem kilka razy w lesie, w różnych miejscach /mazowieckie/ i ani
> jednego grzybka a na targowiskach zatrzęsienie więc skąd te grzyby?
Chyba ruszyły, około godziny chodzenia po południu po lesie /przez
przypadek/ i kilkadziesiąt podgrzybków - młode, dzisiejsze, ledwo
widoczne - jutro będzie zupka
i wyprawa z rana

--
sjs