Gdzie te spodnie?!

1. Data: 2005-09-21 22:15:00

Temat: Gdzie te spodnie?!
Od: "Eulera" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem czy na odpowiednią grupe zwracam się z tym pytaniem, ale tu chyba
jest najwięcej kobiet, wiec zaryzykuje.Chciała bym dowiedzieć się gdzie w
Warszawie moge kupić tzw. spodnie szwedy
http://www.jeans-online.pl/images/5900707.jpg ? Bardzo mi zalezy na tym
fasonie, bo w nim mi poprostu najlepiej. Czekam na pomoc. Jeśli pomyliłam
grupę, to przepraszam.
Pozdrawiam.

1. Data: 2005-09-21 22:17:15

Temat: Re: Gdzie te spodnie?!
Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 22 Sep 2005 00:15:00 +0200, in pl.rec.uroda "Eulera"
<e...@p...onet.pl> wrote in <dgsm14$ebd$1@news.onet.pl>:

> [...]
>http://www.jeans-online.pl/images/5900707.jpg ? Bardzo mi zalezy na tym
>fasonie, bo w nim mi poprostu najlepiej. Czekam na pomoc. Jeśli pomyliłam

Zgaduję, że to jakiś model Levi's. Na stronie głównej tego sklepu jest
link do europejskiej strony firmy. Wejdź tam. Jest 19 adresów sklepów
w Warszawie.

--
pozdrawiam,
amg

KRAKOW-KATOWICE - lack/latex na metry - gdzie?
KRAKOW-KATOWICE - lack/latex na metry - gdzie?
[do Lii i nie tylko :) ] Maseczki Frimanna :D
KRAKOW-KATOWICE - lack/lateks na metry - gdzie?
opryszczka, znacie jakies dobre sposoby?