Gdzie tu sens?????

1. Data: 2005-04-03 13:10:59

Temat: Gdzie tu sens?????
Od: NAtoLIS <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gdzie tu sens?????
Gdzie byliście jak w azji utonęło 300 000 tys ludzi.
Wolę Mela Gibsona, Bolka i Lolka, Turboerotyk i Gotuj z nami, od
widoku zwłok szanownych.

1. Data: 2005-04-03 13:24:44

Temat: Re: Gdzie tu sens?????
Od: HardStyler <j...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

NAtoLIS napisał(a):
> Gdzie tu sens?????
Nie ma zadnego. To takie popierdolone media mamy na calym swiecie!

> Gdzie byliście jak w azji utonęło 300 000 tys ludzi.
I to jest kurwa prawda! W Azji tyle osob zginelo(w tym dzieci) i mowili
o tym jakby nic wielkiego sie nie stalo, a umarla jedna osoba i mamy
kurwa tragedie na skale swiatowa! Redaktorki popierdolone teraz placza,
a podczas tamtej tragedii nawet oko im nie mrugnelo...

> Wolę Mela Gibsona, Bolka i Lolka, Turboerotyk i Gotuj z nami, od
> widoku zwłok szanownych.
Ja tam "Gotuj z Okrasa" lubie, ale teraz juz w TV nic nie ma oprocz
Papieza :>

Pzdr,
HS.

1. Data: 2005-04-03 13:33:38

Od: Jesus <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

NAtoLIS napisał(a):
> Gdzie tu sens?????
> Gdzie byliście jak w azji utonęło 300 000 tys ludzi.
> Wolę Mela Gibsona, Bolka i Lolka, Turboerotyk i Gotuj z nami, od
> widoku zwłok szanownych.

mądry/a jesteś a nie kumasz co wyciska łzy masowo

1. Autorytet
2. Ktoś z kim możemy się utożsamić (jak terry szajwo, lub brazylijska
telenowela)

A teraz skumaj rodak, autorytet. aż dziwie się że masowych samobójstw
jeszcze nie było...

1. Data: 2005-04-03 13:41:02

Od: "Cien" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W news:pan.2005.04.03.13.03.52.882112@poczta.onet.pl NAtoLIS napisał(a):

> Gdzie byliście jak w azji utonęło 300 000 tys ludzi.

A o co chodzi? Uważasz, że tamtej tragedii ludzie nie przeżyli? Uważasz, że
za nich nikt się nie modlił, nikt nie wspomagał w miarę możliwości także
materialnie? Jeśli tak to ja pytam - gdzie byłaś(eś)? No chyba, że to ja w
jakimś dziwnym odizolowanym świecie żyję. Może inny wymiar.

Cień

1. Data: 2005-04-03 13:45:56

Od: Gnój <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

HardStyler napisał(a):

> [...]
> kurwa tragedie na skale swiatowa! Redaktorki popierdolone teraz placza,
> a podczas tamtej tragedii nawet oko im nie mrugnelo...

Zobacz kim był Karol Wojtyła, i przymknij ryj jeśli nie uznajesz tego co on
dla świata i Polski zrobił. Jak widać, był kimś więcej niż 300 000tys
bezimiennych ludzi.

--
Co mnie to obchodzi? Statsy se nabijam.

Skype - kawal_gnoja

1. Data: 2005-04-03 13:49:24

Od: pawel <p...@m...ukradli.spamerzy.pl> szukaj wiadomości tego autora

NAtoLIS wrote:
> Gdzie tu sens?????
> Gdzie byliście jak w azji utonęło 300 000 tys ludzi.
> Wolę Mela Gibsona, Bolka i Lolka, Turboerotyk i Gotuj z nami, od
> widoku zwłok szanownych.

wracaja slowa jak bumerang... "smierc jednostki jest tragedia... smierc
miliona to fakt statystyczny"...
osobiscie przyznaje ze na mysl o azji zrobilo sie po prostu smutno...

--
pawel
życia nie mierzy się ilością oddechów, ale ilością chwil,

PAMIĘTAM...

1. Data: 2005-04-03 13:59:11

Od: KOMINEK <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

HardStyler <j...@s...pl> wrote in

> W Azji tyle osob zginelo(w tym dzieci) i mowili
> o tym jakby nic wielkiego sie nie stalo

I po chuj zgrywasz idiote?
O tamtej tragedii mowiono na kazdym kanale, pisano w kazdej gazecie przez
wiele dni, wiec po jakiego chuja dorabiasz sobie argumenty nie majace
podstaw?
Hard, lubie cie, ale pierdolnij sie w glowke zanim cos napiszesz, bo od tej
chwili bede podwazal kazde twoje zdanie i skonczy sie na tym, ze bedziesz
mial etykietke idioty.

--
Nudzisz sie? To napisz: k...@p...tv albo [zaGGadaj - 1209534] albo
[grono.net:kominek]

dalabym sobie glowe uciac, ze Kominek, to kobieta... [K]

1. Data: 2005-04-03 13:59:33

Od: _ValteR_ <s...@n...thx> szukaj wiadomości tego autora

*Gnój* wrote in <news:1f84katnstcha.dlg@gnoj.pl> :

> Zobacz kim był Karol Wojtyła, i przymknij ryj jeśli nie uznajesz tego co on
> dla świata i Polski zrobił.

co zrobił? tylko konkretnego, wyłączając apele o pokój i bzdety typu
tzw. 'wizerunek polski na swiecie'.

> Jak widać, był kimś więcej niż 300 000tys
> bezimiennych ludzi.

jesteś poczatkującym hitlerkiem?

--
Problem z niektórymi ludźmi polega na tym, że kiedy nie są pijani są
trzeźwi. - William Butler Yeats

1. Data: 2005-04-03 14:00:28

Od: _ValteR_ <s...@n...thx> szukaj wiadomości tego autora

*Jesus* wrote in <news:d2orf3$i3e$1@nemesis.news.tpi.pl> :

> A teraz skumaj rodak, autorytet. aż dziwie się że masowych samobójstw
> jeszcze nie było...

to by sie stało jakby popełnił samobójstwo, a umarł z przyczyn
naturalnych.

1. Data: 2005-04-03 14:00:32

Od: HardStyler <j...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gnój napisał(a):
> i przymknij ryj jeśli nie uznajesz tego co on
> dla świata i Polski zrobił.
I chyba tutaj masz racje. To nie czasy, aby moc wyrazac swoje zdanie w
takich sprawach. Jest jeszcze cala masa ograniczonych idiotow jak ty,
ktorzy slepo wierza w to co im powiedza w TV.

> Jak widać, był kimś więcej niż 300 000tys
> bezimiennych ludzi.
Kurwa! Ty popierdolony cepie! Ciekawe co bys powiedzial jakby umarl ktos
ci bliski. Nazwalbys go bezimiennym czlowiekiem, ktory nic nie zrobil?

Czasem odbijasz sie od dna((c) You), ale teraz piszesz jak pojebane
dziecko vel Fioletowy! Ile ty masz kurwa lat? 12?

Pzdr,
HS.

czy jestem normalny?
Re: [OT] Odszedl Papiez [*]