Gdzie ubezpieczyć dom/budowę ?

1. Data: 2009-09-02 07:40:34

Temat: Gdzie ubezpieczyć dom/budowę ?
Od: Usrobo <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Proszę o praktyczną poradę gdzie najlepiej ubezpieczyć dom lub budowę ?
W każdym towarzystwie wychwalają swoje usługi, mi jednak zależy na
opiniach ludzi który przeszli przez etap wypłacania odszkodowania, bo tu
widzę najwięcej problemów.

Standardowe ubezpieczenie domu od pożaru, wyłądowań atmosferycznych,
ulewnych deszczy, trąb powietrznych, kradzieży, zalania itp
+ OC

Na jaką kwotę ubezpieczyć dom? Jak tę kwotę ustalić?

pytalem sie w HDI wyliczyli mi skladkę roczną na 380zł na dom o wartości
500 tys zł.

michal

2. Data: 2009-09-02 08:13:45

Temat: Re: Gdzie ubezpieczyć dom/budowę ?
Od: "kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Usrobo" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Na jaką kwotę ubezpieczyć dom? Jak tę kwotę ustalić?
>
> pytalem sie w HDI wyliczyli mi skladkę roczną na 380zł na dom o wartości

Jak za dom w budowie to składka przyzwoita. Wczytaj się tylko w zakres
ubezpieczenia.
Dom w budowie kilku ubezpieczycieli ma w ofercie ale zakres
odpowiedzialności przewaznie cieniutki

Krzysiek

3. Data: 2009-09-02 08:22:32

Od: Usrobo <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

kris pisze:
> [...]
> ubezpieczenia.
> Dom w budowie kilku ubezpieczycieli ma w ofercie ale zakres

dom, mam meldunek itp

4. Data: 2009-09-02 08:26:55

Od: "kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> dom, mam meldunek itp

Jeśli jest odbiór to juz nie jest dom w budowie. Sk ładki wtedy sa nizsze.
380to wtedy duża składka za 500tys wartości ubezpieczenia- chyba że jest tam
wliczone ubezpieczenie od kradzieży.
Ja ubezpieczałem w Warcie i na 500tys składka była trochę ponad 200zł.

Krzysiek

5. Data: 2009-09-02 08:33:51

Od: Usrobo <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

kris pisze:

> [...]
> wliczone ubezpieczenie od kradzieży.
> Ja ubezpieczałem w Warcie i na 500tys składka była trochę ponad 200zł.
bez kradzieży?

ja kalkulowałem
dom 500 000zł
kradzież 30 000zł
OC

ale chyba sie na Warte decyduje
google najwiecej pochwał dają wlaśnie Warcie

michal

6. Data: 2009-09-02 08:37:18

Od: "kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> bez kradzieży?

Bez kradzieży

Krzysiek

7. Data: 2009-09-02 09:55:14

Od: "Stolat" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Na jaką kwotę ubezpieczyć dom? Jak tę kwotę ustalić?
>
> pytalem sie w HDI wyliczyli mi skladkę roczną na 380zł na dom o wartości

No masz np. jeszce CU tam też podobna składka jest.
Wartość budynku musisz sam oszacować, ale nie zaniżać jej, bo później przy
wypłacie odszkodoawnia może być problem z niedoszacowaniem wartości budunku.
I nie dostaniesz tego co ci się należy.
Zadzwoń do CU i umów się z agentem, on Ci o wszystkim o tym powie.
Dodatkowo CU ma jeszce ine zdarzenia z grupy ryzyka, to je musiz porównać
ubezpieczając dom.
No HDI to dobra firma :), najcześćiej ją wybierają kierowcy przy zakupie
OC - bo tanio, a inni później się pałują :).

Pozdrawiam Michł

8. Data: 2009-09-02 14:11:14

Temat: Re: Gdzie ubezpieczyae dom/budowe ?
Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Stolat" <c...@g...pl> napisal w wiadomosci

> No HDI to dobra firma :), najcze?aeiej j? wybieraj? kierowcy przy zakupie
> OC - bo tanio, a inni pó 1/4 niej sie pa?uj? :).

Bez sesnu. Jak ubezpieczyciel nie wyplaci to poszkodowany zada odszkodowania
bezposrednio od sprawcy.

9. Data: 2009-09-02 14:15:29

Od: "Stolat" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bez sesnu. Jak ubezpieczyciel nie wyplaci to poszkodowany zada
> odszkodowania bezposrednio od sprawcy.

No pewnie tak, nie wiem dokladnie o co Ci chodzi :P, ale pewnie tego typu
sprawy koncza sa w sadzie po kilku latach.
Ja powiem jedno mam ubezpieczenie AC w P..... i juz kilka razy zglaszalem
szkode i nigdy nie mialem z tym zadnych problemów.
A znajomi w innych towarzystwa mieli :).
Ale to tylko moja opinia.

10. Data: 2009-09-02 19:36:55

Od: "Big Jack" <a...@b...zz> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości
.news.neostrada.pl
*Stolat* napisał(-a):

> No HDI to dobra firma :), najcześćiej ją wybierają kierowcy przy
> zakupie OC - bo tanio, a inni później się pałują :).

HDI to dobra firma, ale znam tańszą dla OC pojazdów :P A tak poza tym
żadne TU nie jest dla wszystkich najtańsze (a takie ma być OC) i dobrze
byłoby o tym pamiętać.

--
Big Jack
////// GG: 660675

GNIAZDA SCIENNE...
buty skórzane
Da się naprawić lodówkę?
lodowka elektrolux ENB3840 - prosba o pomoc lub rade
ODKURZACZ WODNY HYLA