Da się naprawić lodówkę?

1. Data: 2009-09-01 08:30:05

Temat: Da się naprawić lodówkę?
Od: "Lagoda" <niespamowac lagoda malpa list kropka pl> szukaj wiadomości tego autora

Instalacja jest nieszczlena-była napełniania i znowu wyciekło.
Pan serwisant powiedział ze nie da się uszczelnić, ale mu nie wierze.
A wy co myślicie?
Jakby znaleść nieszczelność tym samym sposobem co dziure w klimie w aucie...
Lodówka warta zachodu, Whirpool taka duuża mocna, 4-letnia.
--

__________________________________________MAT_______

2. Data: 2009-09-01 09:46:40

Temat: Re: Da się naprawić lodówkę?
Od: "Krzysztof" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czytam to forum i podobne i wedlug opini uzytkownikow
Whirpool to chyba najgorsza marka jaka mozna kupic.Tak wiec chociazby z
tego powodu dalbym sobie spokoj z naprawa.

3. Data: 2009-09-01 10:36:03

Od: "Qwinto" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Lagoda" <niespamowac lagoda malpa list kropka pl> wrote in message
[...]
> Lodówka warta zachodu, Whirpool taka duuża mocna, 4-letnia.

Whirpool nie jest wart zachodu. Nieszczelny uklad to chyba
najpopularniejsza awaria tej marki jesli chodzi o lodowki. Pomaga wymiana
na lodowke innego producenta.

Qwinto

4. Data: 2009-09-01 12:43:02

Od: Stiv32 <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Lagoda pisze:
> [...]
> Jakby znaleść nieszczelność tym samym sposobem co dziure w klimie w aucie...
> Lodówka warta zachodu, Whirpool taka duuża mocna, 4-letnia.
Ma racje - w najnowszych lodówkach rurki są zatopione za ścianką w
warstwie pianki, można się do nich dostać po wywaleniu pianki i
uszczelnić - ale nie zapiankujesz z powrotem tak dobrze jak fabryka, i
nie wiesz dokładnie gdzie pruć. Koszt naprawy w moim przypadku serwisant
określił na 600 zł bez gwarancj że nie puści w innym miejscu -
zrezygnowałem i poszukałem następnej lodówki z 5 letnią gwarancją
(podstawowy warunek zakupu)

5. Data: 2009-09-01 15:35:09

Od: "Le5zek" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stiv32" <s...@p...fm> napisał w wiadomości

> zrezygnowałem i poszukałem następnej lodówki z 5 letnią gwarancją
> (podstawowy warunek zakupu)

Dokładnie to należy zrobić.
Przy okazji radzę również unikać Aristonów (i Indesitów - bo to ten sam
producent).

--

Le5zek Grelak

6. Data: 2009-09-01 17:21:00

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qwinto <q...@g...pl> wrote:

> Whirpool nie jest wart zachodu. Nieszczelny uklad to chyba
> najpopularniejsza awaria tej marki jesli chodzi o lodowki. Pomaga
> wymiana na lodowke innego producenta.

niestety, ale nie. To najpopularniejsza awaria dowolnej współczesnej
lodówki, szczegóły opisał kol. Stiv32, ja dodam tylko, że moim
rodzicom rozszczelnił sie Polar zaraz po upływie gwarancji.
Fachowiec powiedział to samo: może zrobić za 200zł, ale nie daje
gwarancji, że się znów nie rozszczelni. Coś tam polutował, nabił,
skasował 200zł i tak jak mówił, za pół roku znów czynnik zszedł.

J.

7. Data: 2009-09-01 18:04:56

Od: PeJot <P...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lagoda pisze:
> Instalacja jest nieszczlena-była napełniania i znowu wyciekło.
> Pan serwisant powiedział ze nie da się uszczelnić, ale mu nie wierze.
> A wy co myślicie?

Że mógł mieć rację. U mnie było to samo, lodówka po dobiciu popracowała
może ze 2 miesiące. Na szczęście serwisant zabrał lodówkę na części za
symboliczne 50 zł.

> Jakby znaleść nieszczelność tym samym sposobem co dziure w klimie w aucie...

Kłopot w tym że znakomita większość rurek jest niedostępna.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

8. Data: 2009-09-02 07:48:55

Od: "Lagoda" <niespamowac lagoda malpa list kropka pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> symboliczne 50 zł.

> Kłopot w tym że znakomita większość rurek jest niedostępna.

Bardzo dziękuje wam za te wszystkie przygnębiające odpowiedzi...
Może poprostu napełnie ją i szybko sprzedam na Allegro ;-)
--

__________________________________________MAT_______

9. Data: 2009-09-02 07:54:40

Od: "Slavinka" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lagoda" <niespamowac lagoda malpa list kropka pl> napisał w
wiadomości news:4a9e2374$1@news.home.net.pl...

> Bardzo dziękuje wam za te wszystkie przygnębiające odpowiedzi...
> Może poprostu napełnie ją i szybko sprzedam na Allegro ;-)

Wyjąć agregat, może się przydać - trzeba tylko zaczopować lub zalutować
rurki. He..he, 50 zł z agregatem? To jest czysty biznes! Gros nieszczelności
powstaje wskutek przebicia ostrym czubkiem noża przy ręcznym odszronianiu...

10. Data: 2009-09-02 15:14:52

Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Bardzo dziękuje wam za te wszystkie przygnębiające odpowiedzi...
> Może poprostu napełnie ją i szybko sprzedam na Allegro ;-)

Takie działanie nosiłoby znamiona oszustwa i nabywca miałby prawo podać cię
do sądu.

--
SQLwysyn
sqlwysyn.blog.onet.pl

lodowka elektrolux ENB3840 - prosba o pomoc lub rade
ODKURZACZ WODNY HYLA
Cięcie płyty mdf domowym sposobem
schody
mop parowy