Re: Da się naprawić lodówkę?

From: Stiv32 <s...@p...fm>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Da się naprawić lodówkę?
Date: Tue, 01 Sep 2009 14:43:02 +0200

Lagoda pisze:
> Instalacja jest nieszczlena-była napełniania i znowu wyciekło.
> Pan serwisant powiedział ze nie da się uszczelnić, ale mu nie wierze.
> A wy co myślicie?
> Jakby znaleść nieszczelność tym samym sposobem co dziure w klimie w aucie...
> Lodówka warta zachodu, Whirpool taka duuża mocna, 4-letnia.
Ma racje - w najnowszych lodówkach rurki są zatopione za ścianką w
warstwie pianki, można się do nich dostać po wywaleniu pianki i
uszczelnić - ale nie zapiankujesz z powrotem tak dobrze jak fabryka, i
nie wiesz dokładnie gdzie pruć. Koszt naprawy w moim przypadku serwisant
określił na 600 zł bez gwarancj że nie puści w innym miejscu -
zrezygnowałem i poszukałem następnej lodówki z 5 letnią gwarancją
(podstawowy warunek zakupu)