schody

1. Data: 2009-08-31 10:10:06

Temat: schody
Od: "Mycha" <m...@m...demo.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wrzucam temat ponownie, ponieważ 2 "schodziarzy" powiedziało, że sobie nie
poradzą.

Szukam wykonawcy - najlepiej z okolic Katowic - nietypowych schodów.
Głównym elementem konstrukcyjnym (nośnym) jest wygięta rura z nierdzewki fi
ok. 120
Wiecie, czy ktoś robi takie rzeczy? Jak powinnam szukać wykonawcy? (w necie
już sprawdzałam - inna sprawa, że nie wiem, czy dość dokładnie)
Może ktoś z Was robił coś podobnego?
Będę wdzięczna za wszelkie informacje.

Mycha

2. Data: 2009-08-31 10:30:59

Temat: Re: schody
Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 31 Aug 2009 12:10:06 +0200, Mycha wrote:

> [...]
> Wiecie, czy ktoś robi takie rzeczy? Jak powinnam szukać wykonawcy? (w necie
> już sprawdzałam - inna sprawa, że nie wiem, czy dość dokładnie)

A czy to remizyja pożarna?

3. Data: 2009-08-31 11:05:46

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 31 Aug 2009 12:30:59 +0200, Panslavista napisał(a):

> A czy to remizyja pożarna?

Miałam się zapytać :-)
--

Ikselka.

4. Data: 2009-08-31 11:06:37

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A czy to remizyja pożarna?

Albo po co te schody? - nie można będzie tańczyć przy tej rurze... ;-D
--

Ikselka.

5. Data: 2009-08-31 12:35:18

Od: "Mycha" <m...@m...demo.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Albo po co te schody? - nie można będzie tańczyć przy tej rurze... ;-D
> --
> Ikselka.

Jakoś trzeba wejść na pięterko ;-)
Może mało precyzyjnie napisałam "wygięta rura z nierdzewki " - to ma być
rura nośna, ustawiona skośnie w stos. do podłogi (tak, jak idą normalne
schody - po skosie) ale dodatkowo wyginana łukowo

Mycha

6. Data: 2009-08-31 12:42:36

Od: "wolim" <n...@t...pisz> szukaj wiadomości tego autora

wymyśliłaś to sama, czy gdzieś widziałaś?

7. Data: 2009-08-31 12:45:42

Od: "Slavinka" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mycha" <m...@m...demo.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> rura nośna, ustawiona skośnie w stos. do podłogi (tak, jak idą normalne
> schody - po skosie) ale dodatkowo wyginana łukowo

Wygięcie wykładnicze czy logarytmiczne?

8. Data: 2009-08-31 13:38:58

Od: "Mycha" <m...@m...demo.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "wolim" <n...@t...pisz> napisał w wiadomości
> wymyśliłaś to sama, czy gdzieś widziałaś?

Projektant wnętrz mi tak zaprojektował, tylko "fachowiec" którego mi polecił
i z którym współpracuje powiedział, że tego nie zrobi.

Mycha

9. Data: 2009-08-31 13:40:31

Od: "Mycha" <m...@m...demo.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Slavinka" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> Wygięcie wykładnicze czy logarytmiczne?

????
Nie wiem.
To ma być łagodnie wygięty łuk, ale w 3 płaszczyznach.

Mycha

10. Data: 2009-08-31 14:05:19

Od: "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mycha wrote:

> ????
> Nie wiem.
> To ma być łagodnie wygięty łuk, ale w 3 płaszczyznach.

skop dupcie architektowi - niech sam struga te schody ;)

--
pozdrawiam - Zbigniew Kruk

mop parowy
jaka zmywarka, na co zwracać uwagę