Gdzie w W-wie suszarki na naczynia

1. Data: 2003-05-12 07:11:44

Temat: Gdzie w W-wie suszarki na naczynia
Od: Przemysław Maciuszko <s...@m...hell.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zwiedziłem kilka miejsc (głównie supermarkety), ale tam tylko same kolorowe
lub białe. A ja potrzebuję Inoxa i to wąskiego (20-25cm)
Mógłby ktoś polecić jakieś miejsce w W-wie z dużym wyborem takich suszarek?

--
Przemysław Maciuszko

1. Data: 2003-05-12 08:12:29

Temat: Re: Gdzie w W-wie suszarki na naczynia
Od: "gosiak2" <g...@b...bezsmieci.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Przemysław Maciuszko" <s...@m...hell.pl> wrote in message
> [...]
> lub białe. A ja potrzebuję Inoxa i to wąskiego (20-25cm)
> Mógłby ktoś polecić jakieś miejsce w W-wie z dużym wyborem takich

Takie stalowe suszarki na pewno są w Ikei, tylko nie wiem, czy w
interesujących Cię wymiarach.
Może sprawdź na stronie Ikei www.ikea.pl
Bardzo ładne suszarki (i cały stalowy sprzęt na firma Tescoma
www.tescoma.com - na pewno są w Polsce, bo we Wrocławiu są :-))

Gosia

1. Data: 2003-05-12 08:19:28

Od: "JACooL" <_...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> lub białe. A ja potrzebuję Inoxa i to wąskiego (20-25cm)
> Mógłby ktoś polecić jakieś miejsce w W-wie z dużym wyborem takich

Witam
Sprawdz w MIKOMAXie www.mikomax.pl czy jakos podobnie

Pozdrawiam JACooL

1. Data: 2003-05-12 08:20:49

Od: Przemysław Maciuszko <s...@m...hell.pl> szukaj wiadomości tego autora

gosiak2 <g...@b...bezsmieci.pl> wrote:

> Takie stalowe suszarki na pewno są w Ikei, tylko nie wiem, czy w
> interesujących Cię wymiarach.

Niestety. Mówię, że wziedziłem tego typu przybytki. Ikea ma duże gabarytowo,
do tego w sumie kiepski wybór i drakońskie ceny.

> Bardzo ładne suszarki (i cały stalowy sprzęt na firma Tescoma
> www.tescoma.com - na pewno są w Polsce, bo we Wrocławiu są :-))

No fajnie... Ale jak je znaleźć w W-wie? :(

--
Przemysław Maciuszko

1. Data: 2003-05-12 08:22:54

Od: Przemysław Maciuszko <s...@m...hell.pl> szukaj wiadomości tego autora

JACooL <_...@w...pl> wrote:

> Sprawdz w MIKOMAXie www.mikomax.pl czy jakos podobnie

Hmmm. A co to miał być ten Mikomax?

--
Przemysław Maciuszko

1. Data: 2003-05-12 08:39:56

Od: "JACooL" <_...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

^^^^^^^^^^^
> Hmmm. A co to miał być ten Mikomax?

Czy nie napisalem ze jakos podobnie ;)

00-719 Warszawa, ul. Zwierzyniecka 8a
tel./fax. (0-22) 840-17-72, 41-74-07
e-mail: w...@m...com.pl

Poza tym poszukaj sobie firm:
Nomet, Rejs ze wskazaniem na ta ostatnia.

Pozdrawiam JACooL

1. Data: 2003-05-12 09:43:45

Od: Przemysław Maciuszko <s...@m...hell.pl> szukaj wiadomości tego autora

JACooL <_...@w...pl> wrote:

> Czy nie napisalem ze jakos podobnie ;)

No fajnie, ale ten Mikomax to firma meblowa? Jesteś pewien, że sprzedają
suszarki do naczyń (nie mogę się dodzwonić) :(

> Poza tym poszukaj sobie firm:
> Nomet, Rejs ze wskazaniem na ta ostatnia.

Poszukam. Dzięki.

--
Przemysław Maciuszko

1. Data: 2003-05-12 11:12:17

Od: "JACooL" <_...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No fajnie, ale ten Mikomax to firma meblowa? Jesteś pewien, że sprzedają
> suszarki do naczyń (nie mogę się dodzwonić) :(

To jest duza firma producent + hurtownie dla stolarzy w calej Polsce. W
W-wie nigdy u nich nie bylem, jestem z okolic Lodzi i zaopatruje sie w
lodzkiej hurtowni. Suszarki maja napewno w sprzedazy i to roznych
producentow, wiec od razu o nich pomyslalem.

Nomet, Rejs, Gamet to sa glowni producenci miedzy innymi suszarek, jest
jeszcze kilka firm ale nazw niestety nie pamietam.
Przegladam wlasnie katalog Rejsu i widze ze w W-wie jest zaznaczony
"dystrybutor regionalny".
strona internetowa www.rejs.am.pl

Pozdrawiam JACooL

1. Data: 2003-05-12 19:08:40

Od: botwinka <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2003-05-12 10:20, Użytkownik Przemysław Maciuszko napisał:

> No fajnie... Ale jak je znaleźć w W-wie? :(

Są w każdym Tesco.

--
Pozdrawiam Botwinka

1. Data: 2003-05-13 07:47:32

Od: Przemysław Maciuszko <s...@m...hell.pl> szukaj wiadomości tego autora

botwinka <b...@o...pl> wrote:

> Są w każdym Tesco.

Niestety. W Tesco są tylko kolorowe.
Ale już znalazłem w Mikomaxie na Zwierzynieckiej bardzo odpowiadającą :)
Dziękuję za wszystkie rady i porady.

--
Przemysław Maciuszko

jasna fuga na podłodze?
Deska Barwood (Barlinek) - proszę o opinie.
Panele HDF a panele drewniane - głośność.
gdzie kupić piorunochron
Gdzie tanio mikrofale whirpulla?