Gdzie we Wrocławiu zrobię badanie...

1. Data: 2003-11-03 15:41:02

Temat: Gdzie we Wrocławiu zrobię badanie...
Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

...na obecność krętlików boreliozy w organiźmie? Nie mam czasu ani
pieniędzy (jestem z obcej kasy ch.. tfu, oddziału NFZ) na odbijanie się od
kilku lekarzy po kolei, chciałbym pójść, zapłacić i odebrać wynik, tylko
gdzie to zrobić? No chyba, że wizyta u specjalisty jest potrzebna przed
badaniem, ale z tego, co mi wiadomo, to badanie jest i tak punktem wyjścia
do dalszych rozważań. Hmm?
--
Samotnik
www.zagle.org.pl

2. Data: 2003-11-03 17:10:40

Temat: Re: Gdzie we Wrocławiu zrobię badanie...
Od: "a" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Samotnik" <
> ...na obecność krętlików boreliozy w organiźmie?

Przyszpitalna przychodnia w szpitalu zakaźnym, badanie krwi koszt około 60
zł od ręki robią wynik po 8 dniach, konsultacja z lekarzem - dopiero kiedy
wynik będzie pozytywny - wtedy konsultacja z lekarzem specjalista od chorob
zakaznych. (tak jest w Warszawie)

Pozdrawiam. M.

3. Data: 2003-11-03 17:54:55

Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <k_vpb.144091$vL1.1799388@news.chello.at>, a wrote:

> [...]
> wynik będzie pozytywny - wtedy konsultacja z lekarzem specjalista od chorob

Okej, a czy po uzyskaniu skierowania badanie jest bezpłatne (bo może jednak
w obliczu 60 zł zaczekam aż wrócę do miasta rodzinnego? :)?
--
Samotnik
www.zagle.org.pl

CZY STOSOWANIE CHODZIKÓW DLA MALUCHÓW...
SPECJALIŚCI PROSZENI O POMOC !!!
test Suwkowicza,Sulkowicza w moczu??
Tegretol....
ciaza , lozysko ???