Gelanic - Wrocław

1. Data: 2002-11-05 14:26:21

Temat: Gelanic - Wrocław
Od: "gocha" <g...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

gdzie we Wrocławiu kupię żel wyszczuplający Gelanic, o którym niedawno się
tu tyle mówiło.
Przepraszam jeśli było już to pytanie, ale nie wiem jak sie dostać do
archiwum :(

Pozdrawiam
Gocha

1. Data: 2002-11-05 15:45:25

Temat: Odp: Gelanic - Wrocław
Od: "eliza" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zawsze były te kosmetyki dostępne w perfumerii Gabriel (bodajże) w
Carefour....

A jak chcesz taniej (i w promocji) to polecam Budkę na placu Zielińskiego -
jak wchodzisz na główny plac (od Piłsudskiego) to zaraz po prawej masz
stragan z butami - skręcasz w lewo i idziesz do tej drogerii koło stoiska z
perukami - kiedyś kupowałam tam ampułki - nie dość, że były 30 zł tańsze to
na dodatek w promocji (dodawali jeszcze połowę ;-)), o której panie w
perfumeriach mówiły : "no tak były, ale już nie ma..."

1. Data: 2002-11-05 15:47:03

Temat: Re: Gelanic - Wrocław
Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gocha" <g...@p...com> napisał w wiadomości
> gdzie we Wrocławiu kupię żel wyszczuplający Gelanic, o którym niedawno się
> tu tyle mówiło.

Przede wszystkim nie Gelanic, tylko GALENIC.
Z tego co wiem, dystrybutorem jest Oceanic, ta firma co produkuje kosmetyki
z serii AA.
Zobacz w aptece AUREA (http://www.aurea.pl/aurea.pl/) na Powst. Sl.,
vis-a-vis Hotelu Wrocław, albo w aptece na Oławskiej, po tej stronie ulicy
co Urząd Statystyczny - obie są bardzo dobrze zaopatrzone.
Galenic może też być w perfumerii Eva, na Komandorskiej - niedaleko lodów na
Komandorskiej, pamiętam że mieli tam zawsze te droższe kosmetyki.

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
Kto chce, szuka sposobów, kto nie chce, szuka powodów...
http://www.misiczka.republika.pl

Zaszaleję - pytanie o szampon koloryzujący
plamki po krostach
sprostowanie
sprawy porządkowe na grupie - prośba do wszystkich
istead-co sadzicie