Ginekolog w Warszawie

1. Data: 2003-04-23 09:42:54

Temat: Ginekolog w Warszawie
Od: "Dominika" <n...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Wszystkich mam na imie Dominika i chcialabym poprosic Was o rade :))
Tak sie ulozylo, ze niebawem przeprowadzam sie do Warszawy. Nie znam jeszcze
ani miasta, ani nie mam tam znajomych, ktorych moglabym sie poradzic.
Dlatego pisze na te grupe :))) - tez tu nikogo nie znam, ale w koncu to
grupa tematyczna.

Chcialabym, zebyscie poradzili mi dobrego, zaangazowanego lekarza
ginekologa - bo nie mam pojecia czym sie kierowac przy Jego wyborze :) a
niestety ze wzgledu na przeprowadzke musze dokonac tej zmiany :) Chodziloby
o takiego ginekologa, ktory zna sie na sprawach "nietypowych" - zwiazanych
(tak mi sie wydaje) z ukladem nerwowym. Taki ginekologo-neurolog, lub po
prostu dobry w "dziwnych przypadkach". Takiego, ktory bedzie mial ochote
"wczuc" sie w sprawe a nie takiego co powie "nic sie nie da zrobic".

Bede bardzo wdzieczna za pomoc.

Pozdrawiam,
Dominika.

2. Data: 2003-04-23 17:09:14

Temat: Re: Ginekolog w Warszawie
Od: Dorita <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dominika napisał:
> [...]
> ani miasta, ani nie mam tam znajomych, ktorych moglabym sie poradzic.
> Dlatego pisze na te grupe :))) - tez tu nikogo nie znam, ale w koncu to

To widze, ze masz podobnie jak ja rok temu. Poznalam troche ludzi, W-we
i znalazlam super ginekologa, ktory miesci sie przy ul. Postepu w
Consylium a nazywa sie Niemoczynski( na Mokotowie, nie daleko Galerii
Mokotow). Nie dosc ze profesjonalista, to do tego mozna jeszcze z nim
zyciowo pogadac. Naprawde nie bedziesz zalowac tego wyboru.

>pozdrawiam
Dorita

3. Data: 2003-04-23 20:08:16

Od: "Dominika" <n...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorita" <d...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Mokotow). Nie dosc ze profesjonalista, to do tego mozna jeszcze z nim
> zyciowo pogadac. Naprawde nie bedziesz zalowac tego wyboru.

Bardzo Ci dziekuje :)) Czy masz moze jakies dokladne namiary na gabinet?
Adres, telefon?

Pozdrawiam,
Dominika

4. Data: 2003-04-23 21:08:36

Od: "Dominika" <n...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorita" <d...@t...pl> napisał w wiadomości

Juz chyba znalazlam. To chodzi o tego lekarza prawda?
http://www.niemoczynski.it.pl/

Na stronie sa adresy do wielu gabinetow w tym do prywatnego. Czy to znaczy,
ze w tym Consilium jest gabinet nieprywatny?

Dominika

5. Data: 2003-04-24 15:08:43

Od: Dorita <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Juz chyba znalazlam. To chodzi o tego lekarza prawda?
> http://www.niemoczynski.it.pl/

nie jestem pewna, byc moze to jego ojciec.
W kazdym razie ul. Postepu 9d tel 857 35 20
Oczywiscie wizyta jest odplatna-100zl. W kazdym razie w to wliczone jest
od razu usg, ktore wykonywane jest na miejscu.

utrata ostrosci widzenia
Ranigast a ranitydyna
Pytanie o skład chem. tkanek, a właściwie mózgu
przedawkowanie Lacipilu - lek obnizajacy cisnienie
Moze jakies sugestie...?