Ginekomastria

1. Data: 2003-01-05 00:42:37

Temat: Ginekomastria
Od: "magda" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Szanowni grupowicze co to jest za choroba , jak z nią walczyć i ja
przciwdziałć .
Po prostu wszystko na ten temat gdzie można tego szukać,może ktoś ma jakieś
materiały itd. (dotyczy dziecka około 1,5 rocznego)

Z góry dziękuje

2. Data: 2003-01-05 17:45:40

Temat: Re: Ginekomastria
Od: Myjk <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

-=magda=- <m...@w...pl> news:av7v99$t1r$1@news.tpi.pl

> Po prostu wszystko na ten temat gdzie można tego szukać,może ktoś ma
> jakieś materiały itd. (dotyczy dziecka około 1,5 rocznego)

a w jaki sposob ta choroba dotyczy tak malego dziecka?
jest to przeciez choroba hormonalna..

--
Pozdor Myjk
www.ligowiec.com.pl

3. Data: 2003-01-05 18:10:52

Od: dradam <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 5 Jan 2003 17:45:40 +0000 (UTC), Myjk <m...@g...pl> wrote:

>a w jaki sposob ta choroba dotyczy tak malego dziecka?
>jest to przeciez choroba hormonalna..

No, nie tylko.

Poza tym nazwa choroby/wady ( a raczej objawu) zostala podana
nieprawidlowo. Jest pelno materialow na ten temat . Radze poszukac...

Pozdrawiam

dradam

4. Data: 2003-01-05 18:59:37

Od: c...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Poza tym nazwa choroby/wady ( a raczej objawu) zostala podana
> nieprawidlowo. Jest pelno materialow na ten temat . Radze poszukac...

Pamiętam jak dobre kilka lat temu byłem na basenie i widziałem delikwenta z
ginekomastrią. Ciężka sprawa.

5. Data: 2003-01-05 19:12:55

Od: "foma" <f...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "magda" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> Witam
> co to jest za choroba
ginekomastia najogólniej rzecz biorąc to powiekszenie obydwu gruczołow lub
jednego gruczołu piersiowego w okresie życia lub u osoby, u której
niepowinno to mieć miejsce.W pewnym okresie życia może to być
fizjologią-noworodek, pokwitanie. Ale może być to również objawem wielu
chorób: np endokrynologicznych,pluc, wątroby ,stosowania niektórych leków
itd. Jeżeli nic nie wskazuje, że przyczyną jest jakaś choroba to
obserwacja. Jeżeli powodem jest jakaś konkretna choroba, to tę chorobę się
leczy.O tym powinien zadecydować lekarz, który widzi dziecko.Nie zamęczaj go
teraz, proszę. Najczęściej to wymaga obserwacji.Czasami może też dojść do
zapalenia zawiązka gruczołu piersiowego, a okreslono to jako ginekomastię.
Wtedy antybiotyk ,ewentualne nacięcie.To tak zgrubsza na ten
temat.Pozdrawiam.

czerniak oka
pomocy-niegojaca sie rana
złamanie obojczyka
homeopatia
Wada wzroku i perypetie z okularami.....