Glazura do kuchni

1. Data: 2002-07-11 08:07:54

Temat: Glazura do kuchni
Od: "cris" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Poszukuje w Warszawie roznorodnego wyboru glazury do kuchni , czy ktos moze
mi polecic jakies konkretne miejsca ? Wszedzie prawie to samo przewaznie
plytki 10x 10 moze ktos zna godne uwagi sklepy ?

1. Data: 2002-07-11 08:23:34

Temat: Re: Glazura do kuchni
Od: kw <k...@a...wbc.lublin.pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

ja u siebie w kuchni polozylem glazure lazienkowa /oczywiscie bez dekorow/ i
nie tak jak ja zalecali w sklepie /w pionie - sa to plytki o wym ok. 20-35 cm/
tylko w poziomie - wyszlo super i jak pozniej dokupywalem jeszcze plytek to
pani ze sklepu powiedziala mi " a jeden pan to polozyl to w kuchi ", czyli nie
bylem jedyny

Czy w mieszkaniu w bloku....
[SPAM] Wszystko co potrzebujesz znajdzesz u nas...koniecznie zobacz!
Gdzie w W-wie części do starych kuchenek?
Edbud - Wasze opinie o developerze ?
Listwy m/y sciana a sufitem...