Glosowanie tylko do jutra - zaglosujcie prosze

1. Data: 2002-06-22 09:38:03

Temat: Glosowanie tylko do jutra - zaglosujcie prosze
Od: "Agnieszka" <a...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam was bardzo bardzo serdecznie.
Mam do was ogromna prosbe moj synek bierze udzial w konkursie ktory trwa do
jutra.
Ma na imie Krzys.
Jezeli ktos z was zechce zaglosujcie prosze.
Wszystkim ktorzy oddali glos bardzo,bardzo dziekujemy;)

Pozdrawiamy
Aga z Krzysiem(2 latka i 2,5 mies.) Mateuszek(rok i 1,5 mies.) oraz Natalka
( 9 dni)

2. Data: 2002-06-22 10:21:38

Temat: Re: Glosowanie tylko do jutra - zaglosujcie prosze
Od: "Agnieszka" <a...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka" <a...@j...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Pozdrawiamy
> Aga z Krzysiem(2 latka i 2,5 mies.) Mateuszek(rok i 1,5 mies.) oraz

sprzedam LEX OMEGA system informacji prawnej 3 CD !!!
re:uklad w malzenstwie
ale narozrabiałam ;-)
Uklad w malzenstwie
czy "narzucać" się jeszcze?