Godzina "W"

1. Data: 2009-08-01 15:14:21

Temat: Godzina "W"
Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na mojej ruchliwej dość ulicy zatrzymały się wszystkie samochody. Kierowcy
wysiedli z wozów i stali na baczość obok. Obserwowałem to z mojego balkonu.
Nigdy w poprzednich latach takiej solidarności w dniu 1 sierpnia nie
widziałem.

michał

2. Data: 2009-08-01 17:16:44

Temat: Re: Godzina "W"
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

michal napisał(a):
> Na mojej ruchliwej do�� ulicy zatrzyma�y si� wszystkie samochody. Kierowcy
> wysiedli z woz�w i stali na baczo�� obok. Obserwowa�em to z mojego balkonu.
> Nigdy w poprzednich latach takiej solidarno�ci w dniu 1 sierpnia nie
> widzia�em.
>
> --
> pozdrawiam
> michaďż˝

Zbiorowa histeria i to jest straszne, bo to jak z Papieżem,
podporządkowuje wszystkich ludzi w jednomyślność mitu.
Słyszałeś wypowiedzi obcokrajowców , jak byli zdziwieni przełanczając
kanały w TV i wszystkie tematy schodziły na tą śmierć i unieważniały
ludzi z ich problemami i wydarzeniami. Od tego czasu przerażeni
cudzoziemcy nazywają polaków fanatykami.

3. Data: 2009-08-01 18:27:03

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Zbiorowa histeria ...
Jesteś niewyobrażalnym egoistą.
Te huczne celebracje to należna laurka, należne minimum z minimum.
Byli powstańcy mieli wtedy naście i więcej lat (a czasem i mniej)
teraz , w 65 rocznicę mają 70, 80,90 lat.
To ludzie starsi, im coś się należy.
Tamte wydażenia miały duży wpływ na życie tego pokolenia.
Oni widzieli wtedy, na żywo, masowe egzekuje,
widzieli śmierć ojca, matki, rodzeństwa, kolegi......

Byli w tej sytuacj często nie z własnego wyboru.
Jako ludność cywilna i tak by byli rozstszelani,
no to lepiej walczyć.

4. Data: 2009-08-01 18:38:10

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka napisał(a):
> [...]
> To ludzie starsi, im co? si? nale?y.
> Tamte wyda?enia mia?y du?y wp?yw na ?ycie tego pokolenia.
> Oni widzieli wtedy, na ?ywo, masowe egzekuje,
> widzieli ?mier? ojca, matki, rodze?stwa, kolegi......
>
> Byli w tej sytuacj cz?sto nie z w?asnego wyboru.
> Jako ludno?? cywilna i tak by byli rozstszelani,
> no to lepiej walczy?.
>
> --
> (tekst w nowej ortografi: ?->u, ch->h, rz->? lub sz, -ii -> -i)
> Ortografia to NAWYK, cz?sto nielogiczny, ktury ludzie oci?ali umys?owo,
> na?ucaj? bezmy?lnie nast?pnym pokoleniom. reforma.ortografi.w.interia.pl
Oni nie walczyli, tylko popełnili zbiorowe samobójstwo i to zło w
zbiorowej histerii jest powielane, bo masa w swoim egocentryźmie nie
pojmuje nic, tylko twór z masy stworzony.
Tu już w takim tworze , nikt nie pyta o sens, lecz gesty prowadzą
owieczki nad przepaść. A gdy zapytamy o problem Kowalskiego, to ktoś
krzyknie, nie bądź egocentrykiem idź na rakiety ze scyzorykiem,bo
ogłupić ludzi najlepiej.

5. Data: 2009-08-01 18:45:57

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 1 Sie, 17:14, "michal" <6...@g...pl> wrote:
> [...]
> wysiedli z wozów i stali na baczość obok. Obserwowałem to z mojego balkonu.
> Nigdy w poprzednich latach takiej solidarności w dniu 1 sierpnia nie

Ja widuję to co roku w Kielcach. Bo tu się walczyło i jest silna
tradycja patriotyczna. Tu się z dziada pradziada większość
identyfikuje z Polską. Za to cierpimy teraz.

6. Data: 2009-08-01 20:05:13

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Ja widuję to co roku w Kielcach. Bo tu się walczyło i jest silna
> tradycja patriotyczna. Tu się z dziada pradziada większość
> identyfikuje z Polską. Za to cierpimy teraz.

Dlaczego?

--

Paulinka

7. Data: 2009-08-01 20:29:28

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stokrotka" <o...@a...pl> napisał w wiadomości

Stokrotka to słowo jest nazwą kwiatka
Ale po za zaszytą setką nic nie znaczy
Lecz dawniej mówiono na niego stokróć
Albo stokroć, pamiętam łąki, gdy one kwitły
Było ich krocie, setki kroci, po polsku.
Polski język jest logiczny i bogaty
Nie psuje się języka, nie psuje się chaty
Nie psuje się rodziny, niech nie będzie straty.

8. Data: 2009-08-01 20:30:49

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> napisał w
wiadomości news:h527a3$o1l$1@atlantis.news.neostrada.pl...

> Dlaczego?
>
> Paulinka

Rządy okupantów - parchatych.

9. Data: 2009-08-01 20:34:58

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Oni nie walczyli, tylko popełnili zbiorowe samobójstwo
To nie prawda. Pszeżyło więcej niż połowa.

>i to zło w zbiorowej histerii jest powielane,
Wyrażnie widać histerię u ciebie.

> bo masa w swoim egocentryźmie nie pojmuje nic,
To ty nic nie pojąłeś.

>.... nikt nie pyta o sens, ....
Pytają, i nie masz moralnego prawa,
teraz, 65 lat po tej walce ,
nie mając zielonego pojęcia o tamtej sytuacji,
krytykować.
Bo ty tego sensu nie zrozumiesz,
tylko dlatego, że nie masz nastroju zrozumieć.
Z własnej dumy, lenistwa.

10. Data: 2009-08-01 20:49:31

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka napisał(a):
> [...]
> To ty nic nie poj??e?.

> Pytaj?, i nie masz moralnego prawa,
> teraz, 65 lat po tej walce ,
> nie maj?c zielonego poj?cia o tamtej sytuacji,
> krytykowa?.
> Bo ty tego sensu nie zrozumiesz,
> tylko dlatego, ?e nie masz nastroju zrozumie?.
> Z w?asnej dumy, lenistwa.
>

> --
> (tekst w nowej ortografi: ?->u, ch->h, rz->? lub sz, -ii -> -i)
> Ortografia to NAWYK, cz?sto nielogiczny, ktury ludzie oci?ali umys?owo,
> na?ucaj? bezmy?lnie nast?pnym pokoleniom. reforma.ortografi.w.interia.pl

No powiedzmy zgineła połowa, to po co gineła. Po co gineli w
listopadowym, styczniowym,galicyjskim=tu buraki rozjebały za
Austryjacką kasę, warszawskim. Z tych powstań nic nie ma, tylko krew
i ofiary. Trzeba niesamowicie być odurzonym, aby pokolenia wystawiać
na rzeź. W imię mitu narodowego. I teraz kasę się przeznacza na
odurzonych i ślepych w masie mitologią zbiorowego=ty jesteś do
poświęcenia bezsensu., a zabiera zawałowcą , bo tu ludzkie życie nic
nie znaczy , tu jesteś jedynie szmatą, mięsem które się poświęca.
Takie ponosimy konsekwecje tej chorej mitologii.

32,Zawal_serca__Do_kolejki.html?utm_source=Nlt&utm_m
edium=Nlt&utm_campaign=856991

Re: t e o r i a c h a o s u...
dla zwolenników grubej kreski w rocznicę powstania - wyobraźcie to sobie...
Sobotnie oddanie szacunku.
Kochani śpijcie, śpijcie, sen rozwala powłokę dnia codziennego i wprowadza nas w prawdę o nas samych.
I KAO UVEK...