Re: t e o r i a c h a o s u...

1. Data: 2009-08-01 15:03:02

Temat: Re: t e o r i a c h a o s u...
Od: kasia pierdziasia <k...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lamesz pisze:

> [...]
> nie oznacza czegoś, co może wzrastać, tylko jest skrótowym określeniem
> pewnego typu dynamiki - chyba że jest stosowane jako kwalifikator.
> Typowe cechy tej dynamiki masz pewno wypisane na wiki: czułość na
> wartości brzegowe, rozchodzenie się trajektorii itd. Natomiast mówienie
> o "wzroście chaosu" to trochę tak, jak mówienie o "wzroście galopu".
> Przypuszczam, że chodziło o to, że wzrost pewnych parametrów układu,
> których wysokie wartości opisują układ o dynamice chaotycznej, może
> prowadzić do przejściowego wzrostu poziomu uporządkowania układu.

Ciekawe dla czego poprzez wzrost chaosu nikt nie skojarzyl najbardziej
oczywisty wzrost artactora (przestrzeni fazowej), lub nawet przyciąganie
trajektorii jednej przestrzeni fazowej poprzez inne.
Jak dotad jedyna krytyka teorii chaosu dotyczyla przeciez ograniczenia
artactora, w ktorym zachodza nieliniowe zmiany, jednak ograniczeniem tym
sa wlasnie te zmiany, ktore w teorii nie moga byc wieksze od samego
atractora.

--
Katharina von pierdziasia

2. Data: 2009-08-01 19:04:48

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 1 Sie, 17:03, kasia pierdziasia <k...@a...pl> wrote:

> [...]
> artactora, w ktorym zachodza nieliniowe zmiany, jednak ograniczeniem tym
> sa wlasnie te zmiany, ktore w teorii nie moga byc wieksze od samego

Wielki Pierd.

3. Data: 2009-08-01 20:22:55

Od: kasia pierdziasia <k...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Wielki Pierd.

taa... blachary z Nowej Slupi,
wal sie na ryj glupia pizdo

--
Katharina von pierdziasia

4. Data: 2009-08-02 12:50:08

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 1 Sie, 22:22, kasia pierdziasia <k...@a...pl> wrote:

> taa... blachary z Nowej Slupi,
> wal sie na ryj glupia pizdo

Nie mój, tylko twój Wielki Pierd - cała twoja zagmatwana bezsensowna
wypowiedź świadcząca o niewiedzy i plywaniu po temacie.

> Katharina von pierdziasia

Von to piszą sie niemieccy hrabiowie. Won, pierdziasia, won.

5. Data: 2009-08-02 13:08:00

Od: "vanzag" <z...@z...zag> szukaj wiadomości tego autora

Von to piszą sie niemieccy hrabiowie.

A nie holenderscy ? :o)

A Vangog ? To był Wielki Mag, anie hrabia ?
W sumie zgoda, niech będzie, że niemieccy.

zag

6. Data: 2009-08-02 13:55:45

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Sie, 15:08, "vanzag" <z...@z...zag> wrote:

> Von to piszą sie niemieccy hrabiowie.
>
> A nie holenderscy ? :o)

Chyba Ci się popieprzyło.

> A Vangog ? To był Wielki Mag, anie hrabia ?
> W sumie zgoda, niech będzie, że niemieccy.

Jest. Że niemieccy.

7. Data: 2009-08-02 17:54:00

Od: kasia pierdziasia <k...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Nie mój, tylko twój Wielki Pierd - cała twoja zagmatwana bezsensowna
> wypowiedź świadcząca o niewiedzy i plywaniu po temacie.

> Von to piszą sie niemieccy hrabiowie. Won, pierdziasia, won.

Eureka! zakrzykna pewien czlowiek ustalajac porzadek, ktory przetrwal
tysiace natepnych lat.
Coz takiego sie stalo? Czyzby przypadkiem wpadl na cos odkrywczego,
jakis maly element, ktory dal mu obraz calosci?
A moze rozszerzyl otaczajacy go chaos, rozszerzajac atractor na wlasna
laznie, az dostrzegl ksztalt fraktala, ktory byl tam od zawsze?
Moze wraz se wzrostem artactora odktywam lad i porzadek ktore trwaja tam
niezmiennie i tworza spojna logiczna calosc?
Na szczescie dla porzadku swiata takiego okrzyku ani takiego odkrycia
nigdy nie bedzie dane ci dostrzec plytka blacharo, poniewaz ten
przywilej jak slusznie wnioskujesz, nalezy sie tylko niemieckim hrabinom ;-)
Sciskaj ode mnie dupe w Nowej Slupi
--
Katharina von pierdziasia

8. Data: 2009-08-02 19:31:12

Od: "vanzag" <z...@z...zag> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <i...@g...pl> napisał

> Von to piszą sie niemieccy hrabiowie.
> A nie holenderscy ? :o)
Chyba Ci się popieprzyło.
> A Vangog ? To był Wielki Mag, anie hrabia ?
> W sumie zgoda, niech będzie, że niemieccy.

Jest. Że niemieccy.

Jesteś tego zupełnie pewna ?

zag

9. Data: 2009-08-02 20:04:11

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Sie, 19:54, kasia pierdziasia <k...@a...pl> wrote:

> [...]
> nigdy nie bedzie dane ci dostrzec plytka blacharo, poniewaz ten
> przywilej jak slusznie wnioskujesz, nalezy sie tylko niemieckim hrabinom ;-)

Masz tam rodzinę, to sam ściskaj. Won, pierdziasia.

10. Data: 2009-08-02 20:04:23

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Sie, 21:31, "vanzag" <z...@z...zag> wrote:
> Użytkownik "Ikselka" <i...@g...pl> napisał

> Chyba Ci się popieprzyło.

> Jest. Że niemieccy.
>
> Jesteś tego zupełnie pewna ?
>
> zag

Jestem.

dla zwolenników grubej kreski w rocznicę powstania - wyobraźcie to sobie...
Sobotnie oddanie szacunku.
Kochani śpijcie, śpijcie, sen rozwala powłokę dnia codziennego i wprowadza nas w prawdę o nas samych.
I KAO UVEK...
Z SCP