Gofry-przepis

1. Data: 2001-01-20 20:35:47

Temat: Gofry-przepis
Od: "Mayyor" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś mógłby mnie wesprzeć sprawdzonym przepisem na gofry, bo mnie już
szlag .... :) May.

1. Data: 2001-01-20 23:40:58

Temat: Re: Gofry-przepis
Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

Mayyor wrote:

> Czy ktoś mógłby mnie wesprzeć sprawdzonym przepisem na gofry, bo mnie już
> szlag .... :) May.

Gofry
100 gr masla
1 szklanka mleka
1 szklanka maki
1/2 szklanki cukru
4 jajka
1+1/2 lyzeczki polskiego proszku do pieczenia
Rozpuscic maslo, dodac mleko i jajka, roztrzepac widelcem, tylko zeby
nie bylo widac bialka, dodac cukier, make i proszek, wymieszac, nie
ubijac, byle maka nie byla sucha, piec az zlote, jak kto lubi chrupiace
suszyc w cieplym piecu 2-3 minuty, podawac na cieplym talerzu z
cieplym syropem, dzemem, lub owocami, czy sosem z mrozonych owocow.
Magdalena Bassett

Re: Problem
Re: pyszne kurki w srodku zimy...
Re: paella