Goła du..

1. Data: 2001-07-03 13:59:05

Temat: Re: Goła du..
Od: "Eva" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Eva" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
news:9hsj3s$9u8$1@news.tpi.pl...
> No estetyczne to TO niejest:)
> E.

Tfu... nie przy obiedzie....
E:)

1. Data: 2001-07-03 14:22:43

Od: "Cynik" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Drogie Grupowiczki grupy pl.sci.psychologia!

1. Ta grupa ma w nazwie "sci", czyli ma dotyczyć psychologii jako nauki, a
nie plotek rodem z magla.
2. Do dyskusji o programie TVN pt. "Ekspedycja" służy grupa tvn.ekspedycja
na serwerze news.tvn.pl.
3. Biorę udział w dyskusji na opisanej grupie i nie doszukałem się głosów
(chyba, że ironii...) traktujących Ola jako ekshibicjonistę.
4. Olo nie wykonywał żadnych tańców! Kurczę, jedna z Was pisze: "nie
widziałam, ale czytałam, że...", druga zaczyna fantazjować, kolejna bierze
to za rzetelną informację...
5. Dbanie o higienę jest chyba istotne, nieprawdaż? A może sądzicie, że
kamera ma tę zaletę, że nie pokazuje "zapachu"...? Polecam w tej kwestii
pewną wypowiedź KOBIETY na grupie tvn.ekspedycja (UWAGA! nie "podobno" -
sprawdźcie ten tekst!) - napisała to "Idzia" pod tematem "To jest po prostu
śmieszne" w dniu 01.07.2001 o godz. 22:17.
6. Reasumując - więcej szacunku dla zasad obowiązujących na grupach
dyskusyjnych!

:(((((((((((((((((

Cynik

Aversa napisał(a) w wiadomości: <3...@n...vogel.pl>...

1. Data: 2001-07-03 14:47:33

Od: "Eva" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Cynik" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> śmieszne" w dniu 01.07.2001 o godz. 22:17.
> 6. Reasumując - więcej szacunku dla zasad obowiązujących na grupach

:)))))))))))))))))
Alez my tu wlasnie o podejsiu roznych osob do golej dupy dyskutujemy !
I do widoku skakajacych fujar w miejscu publicznym tez.:)
A Ciebie co tak wkurza ? Umyj sie w gatkach i pokrzyku;))
Eva

1. Data: 2001-07-03 15:09:08

Od: "Cynik" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ale kultura z logiką pospołu...! Odpuszczam temat...
Bye!
:((

1. Data: 2001-07-03 16:59:49

Od: "Aversa" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Cynik" <g...@p...onet.pl> napisał
> 1. Ta grupa ma w nazwie "sci", czyli ma dotyczyć psychologii jako nauki, a
> nie plotek rodem z magla.

Bardzo przepraszamy!
Już się przenosimy na pl.plotkirodemzmagla.psychologia

Poza tym mam prawo wypowiedzieć się na temat opinii, z którą się nie
zgadzam. Moim zdaniem reakcja na szokujące zjawisko oraz zachowania
(conajmniej) ekshibicjonistyczne mieszczą się w ramach grupy.
science (jak się domyślam) - nie oznacza statystyk i tabel - psychologia to
nie aż taka ścisła dziedzina... ;-)
Jeszcze jedno: nawet jak facet nie skakał i nie machał (jak już pisałam,
akurat tego nie widziałam), to i tak pokazał się bezproblemowo na oczach
wszystkich. Może byłoby to dopuszczalne, gdyby jego towarzystwo to
tolerowało (był zdziwiony, bo dla jego kumpli to normalne - to akurat
widziałam), tymczasem panie były zaskoczone i zszokowane wręcz. Nie można go
tłumaczyć, że "jedyny porządny, bo chciał się umyć", bo IMHO można to było
zrobić "troszeczkę" dyskretniej! Nawet nie uprzedził. Dla mnie jest to
zachowanie nie całkiem normalne i interesujące z psychologicznego punktu
widzenia... Co on chciał tym osiągnąć? Chyba nie oklaski? Czemu nie zdawał
sobie sprawy (zdawał?) z tego, że kobiety mogą to odebrać jako bardzo
nieprzyjemne zachowanie?
Pozdrawiam,
A.

P.S. Cyniku! Wiesz co to dyskryminacja kobiet? Ja nie zarzucam Ci rozmów w
stylu garażowym lub jak spod budki z piwem, więc się zastanów...

1. Data: 2001-07-03 18:05:42

Od: "Cynik" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Miła Averso (brzmi chyba nieźle, biorąc pod uwagę znaczenie słowa
"awersja"...),

Plotkarstwo w ogólności płci nie posiada, a takowe dyskryminuję, nie
kobiety! Poza tym, czy faceta nie może żona wysłać do magla...? A z kolei
dziewczyna mogłaby być też fajnym towarzyszem przy dłubaninie w garażu
(motoryzacyjnej, oczywiście...), albo przy piwie...

Pozdrawiam
:)

1. Data: 2001-07-03 21:15:00

Od: Nina Mazur Miller <n...@p...ninka.net> szukaj wiadomości tego autora

"Joanna Popieluch" <a...@t...pl> writes:

> Zgadzam się co do tego stwierdzenia, chodziło pewnie o to że nago zaczął
> skakać jak małpa. Mógł tak sie powygłupiać mając na sobie majty a nie z
> fujarą na wierzchu, ewentualnie dyskretnie w "kącie". Wtedy dziewczyny nie
> czułyby sie urażone.

Ciekawe jest to, ze widok nagiego ciala meskiego ciagle jest urazajacy
i obrazajacy.

w sumie to smutne.
--
Nina Mazur Miller
n...@p...ninka.net

1. Data: 2001-07-03 21:17:11

Od: Nina Mazur Miller <n...@p...ninka.net> szukaj wiadomości tego autora

"Joanna Popieluch" <a...@t...pl> writes:

> A czym się tu zachwycać jak stary facet biega (a właściwie skacze jak pajac)

Nie popadaj w skrajnosc. Mowa byla o tym, ze jakies kobiety poczuly
sie urazone widokiem nagiego faceta.

> obnażony po trawie, żeby jeszcze był atrakcyjny to może... można popatrzeć
> ale tak to tylko obleśny niesmak. Każda z tych babek ma faceta i nie musi
> oglądać cudzego pałasa.

a co to ma do rzeczy ze one maja swoich facetow?????

Oblesny niesmak to sie bierze stad, ze tym obrazonym kobietom kiedys w
zyciu wmowiono ze nagie meskie cialo jest obrazliwe (no chyba ze to
nagie cialo ich slubnego..), ot co.

1. Data: 2001-07-03 21:19:45

Od: Nina Mazur Miller <n...@p...ninka.net> szukaj wiadomości tego autora

"Aversa" <a...@p...fm> writes:

> Ciekawe, czy jak byś była (był?) na wycieczce i jakiś facet by Ci przed
> oczami fujarą machał to byś była uradowana? Mnie na ten przykład machanie
> fujarą obcego (bądź co bądź) faceta by uraziło i koniec! Nie wspominając już
> o wątpliwych walorach estetycznych tego pana...

Tego pana nie widzialam, nie wiem jakie mial walory
estetyczne... natomiast mezczyzn wyglupiajacych sie z golym tylkiem to
widzialam w swoim zyciu nie raz i nie czulam sie wcale obrazona.

Co innego, gdyby mezczyzna wywalajacy goly tylek na mnie zrobil to z
okreslona intencja - np. wypial sie i stwierdzil "a ja ciebie mam
tutaj" czy cos w tym guscie. Tylko, ze w opisanym przypadku tenze pan
mial zdecydowanie inne intencje i to, ze sie coponiektorzy poobrazali
to wynika tylko i wylacznie z ich pruderii.

1. Data: 2001-07-03 21:23:30

Od: Nina Mazur Miller <n...@p...ninka.net> szukaj wiadomości tego autora

"Aversa" <a...@p...fm> writes:

> Poza tym mam prawo wypowiedzieć się na temat opinii, z którą się nie
> zgadzam. Moim zdaniem reakcja na szokujące zjawisko oraz zachowania
> (conajmniej) ekshibicjonistyczne mieszczą się w ramach grupy.

??????????

Znow - nie widzialam programu ale... to co tutaj opisano jako
zachowanie NIE JEST zachowaniem ekshibicjonisty.

Pare razy w zyciu mialam okazje zetknac sie z ekshibicjonistami i
zaden z nich nie zachowywal sie jak opisany tutaj facet.

> [...]
> widzenia... Co on chciał tym osiągnąć? Chyba nie oklaski? Czemu nie zdawał

Nienormalne jest to, ze ktos kto chce sie umyc sie rozbiera i wskakuje
do wody?

Bosz.... dobrze, ze twojego przekonania psychologowie i psychiatrzy
nie podzielaja.

--

Malzenstwo instytucja dla kobiet
poszukuje...