Gołąbki w liściach botwinki

51. Data: 2017-05-30 09:37:35

Temat: Re: Gołąbki w liściach botwinki
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29.05.2017 o 22:46, Ikselka pisze:

> Qra chciała koniecznie udowodnić, że moje przypuszczenia co do ćwikły przez
> Ciebie użytej są zwykłym czepianiem się.

Jeśli wszystko, co czytasz, tak w poprzek rozumiesz, to mnie już nic z
Twoich wyczynów nie dziwi.

Ewa

52. Data: 2017-05-30 09:43:20

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> Jeśli wszystko, co czytasz, tak w poprzek rozumiesz, to mnie już nic z
> Twoich wyczynów nie dziwi.
>
> Ewa

Bo masz w poprzek.

53. Data: 2017-05-30 14:21:58

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wątek jest o botwinie czyli buraku liściowym.

Nie wątek jest o botwince, to nie to samo co burak liściowy.

> Ja domyśliłam się, że Ty użyłaś liści buraków ćwikłowych, czyli ćwikły.

Nie, burak ćwikłowy ma płaski kształt, a te były zwyczajne okrągłe.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

54. Data: 2017-05-30 14:31:11

Od: stefan <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-30 o 14:21, Stokrotka pisze:

> Nie wątek jest o botwince, to nie to samo co burak liściowy.

> Nie, burak ćwikłowy ma płaski kształt, a te były zwyczajne okrągłe.

no, niekoniecznie, podłużne (walcowate) buraki swikłowe też są mp.
https://sklep.swiatkwiatow.pl/burak-cwiklowy-podluzn
y-opolski.html
pozdr
Stefan

55. Data: 2017-05-30 15:43:35

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka <o...@g...pl> wrote:

> Nie wątek jest o botwince, to nie to samo co burak liściowy.

> Nie, burak ćwikłowy ma płaski kształt, a te były zwyczajne okrągłe.

:-))

56. Data: 2017-05-31 08:35:31

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

stefan <s...@w...pl> wrote:

> no, niekoniecznie, podłużne (walcowate) buraki swikłowe też są mp.
> https://sklep.swiatkwiatow.pl/burak-cwiklowy-podluzn
y-opolski.html

Nie mówiąc o kulistej Czerwonej Kuli itp :-))

57. Data: 2017-05-31 12:12:28

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie mówiąc o kulistej Czerwonej Kuli itp :-))

Czerwona kula to nie ćwikłowy jak powinnien być kwaskowaty (ćwikłowy
egipski) a zwyły, słodki burak.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

58. Data: 2017-05-31 15:15:53

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka <o...@g...pl> wrote:

> Czerwona kula to nie ćwikłowy jak powinnien być kwaskowaty (ćwikłowy
> egipski) a zwyły, słodki burak.

:-))
http://www.rynek-rolny.pl/artykul/wszystko-o-uprawie
-buraka-cwiklowego-to-warto-wiedziec.html

59. Data: 2017-05-31 19:21:08

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> to Qrze w tej samej formie, w jakiej ona zwracała się do mnie, czyli jak do

Bo to bardzo ciekawe, że są w ofercie.

czyli jak burak do debila

60. Data: 2017-05-31 20:52:46

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak <q...@q...pl> wrote:
> Dnia 2017-05-29 22:46, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:

> Bo to bardzo ciekawe, że są w ofercie.

A na półce widziałaś może?

Kasza jaglana - jakieś proste przepisy?
Papryczki jalape?o nadziewane kremem serowym
Nowa wersja programu dietetycznego Ananas2_57
Rzucałam dzisiaj mięchem
E.celebritii