Golarka - patent Philipsa (3 glowice) czy Brauna (siatka)

1. Data: 2008-05-24 21:11:55

Temat: Golarka - patent Philipsa (3 glowice) czy Brauna (siatka)
Od: Rafal M <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Chyba nadszedl czas na zakup i wyprobowanie golarki elektrycznej (czy
wogole moge sie ja golic).

Na kogo patent sie najlepiej zdecydowac:

- Philipsa - ruchome glowice
- Brauna - siatka?

Chce wybrac jakis model, ktory mozna byc pod biezaca woda:

W tej chwili mysle o Philipsie 7140 oraz 7290.

Co myslicie o tych golarkach?

Jak wogole golarki sprawdzaja sie przy twardym zaroscie?

Pozdrawiam
Rafal

2. Data: 2008-05-25 03:54:31

Temat: Re: Golarka - NTG !
Od: " 666" <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

NTG, a poza tym google.

3. Data: 2008-05-25 06:17:24

Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 24 Maj, 23:11, Rafal M <r...@g...com> wrote:
> [...]
>
> W tej chwili mysle o Philipsie 7140 oraz 7290.
>
> Co myslicie o tych golarkach?
>
> Jak wogole golarki sprawdzaja sie przy twardym zaroscie?

Najlepszą golarką jest brzytwa, tylko gdzie ją kupić (i utensylia)?

4. Data: 2008-05-25 09:13:50

Od: "bartekE320" <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

"Rafal M" <r...@g...com> wrote in message
f.googlegroups.com...
> Co myslicie o tych golarkach?

Mam od kilku miesiecy Brauna 9595 i bardzo fajnie sie mi nim goli. Wlasciwie
nie wiem co wiecej napisac - golenie jest szybkie, blisko skory. Nie mam
zadnych podraznien. Jest OK.

5. Data: 2008-05-25 10:58:24

Od: ZbyszekZ <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On May 25, 8:17 am, Panslavista <p...@w...pl> wrote:

> Najlepszą golarką jest brzytwa, tylko gdzie ją kupić (i utensylia)?

W każdym sklepie (również wysyłkowym) z akcesoriami dla fryzjerów.
Ciekawy jest patenet z oprawką do żyletek w kształcie brzytwy (w
zależności od modelu łamie się żyletki albo nie).

--
ZZ@private

6. Data: 2008-05-25 17:57:09

Od: "Jacek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Siatka jest nieco cieńsza, więc goli minimalnie dokładniej. Niestety wibruje
i może powodowac podrażnienia. Gorzej też dopasowuje sie do kształtu twarzy.
Spróbowałem tego i tego i siatka odpadła ze wzgledu właśnie na podrażnienia.
Co do mycia na mokro sie nie wypowiem, bo mam doświadczenia wyłacznie z
golarkami suchymi
Jacek

7. Data: 2008-05-26 15:05:41

Od: Gupik <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl> szukaj wiadomości tego autora

weź Philipsa Norelco 8170 [
http://www.eurocori.pl/product_info.php/products_id/
139?osCsid=84788fbba4356064a7e51da93166763f
] ja tez mam ten sam model i z tego sklepu, i jestem bardzo zadowolony :)

Re:Re:Re: OKAZJA ! Ziemie - humus sprzedam ! Pilne!
Re: Badanie poglądów społeczno-politycznych internautów (OT)
Re:Re:Re: OKAZJA ! Ziemie - humus sprzedam ! Pilne!
Re:Re: OKAZJA ! Ziemie - humus sprzedam ! Pilne!
Filtr przeciw tłuszczowy w okapie czym czyścić?