Re:Re:Re: OKAZJA ! Ziemie - humus sprzedam ! Pilne!

1. Data: 2008-05-24 10:46:56

Temat: Re:Re:Re: OKAZJA ! Ziemie - humus sprzedam ! Pilne!
Od: <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

>No ale tak to jest z przyjezdnymi.. Zamiast pogadac z ludzmi obok ktorych
>zamieszkają, to wolą internet. Niech żyje integracja lokalnych
>spolecznosci;)

>Juz nie wspomne o tym, ze cena za te ziemie jakas chora.
>Miejscowosci podkrakowskie są ze wzgledu na duza ilosc prowadzonych w nich i
>w Krakowie budow miejscami, gdzie za przyjecie ziemi wrecz placi sie
>przyjmujacemu:) Wystarczy powiesic ogloszenie ze przyjmie sie ziemie i
>telefony sie urywają. Ja nie mowie ze w tym wypadku ma tak byc ale
>porownujac do standardowych cen, to jednak zbyt wysoko.

A co to standartowe ceny? 20 zl za wywrotke ? I przywoza ci gruz
spod chodnika i kapke ziemi. Sam popatrz co do ludzi woza.
Powodzenia. Mnie nie zalezy, mam gdzie rozplantowac.
A integracja? Co to za slowo? Kiedys moze, ale dzis? Ludnosc miejscowa,
za wyjatkiem paru osob to by cie w lyzce wody utopila. Wszystko zawistne jak typowy
polak.
Sam nie zje a drugiemu nie da. Najlepszy przyklad twoja wypowiedz.
Pare razy probowalem cos nawet kupic u miejscowych ale dalem sobie spokoj.
lepiej i taniej na placu targowym i zobowiazan zadnych.
A co do tablic. Moze i masz racje, wiadomosc rozejdzie sie szybciej
ale przewaznie skutek zaden.
Wiem bo probowalem. Poza tym, nie namawiam, chcesz to kupisz nie to nie.
Pozdrawiam.

2. Data: 2008-05-24 12:09:43

Temat: OT Re: Re:Re:Re: OKAZJA ! Ziemie - humus sprzedam ! Pilne!
Od: "Gabriel" <z...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <b...@w...pl> napisał w wiadomości
> A co to standartowe ceny? 20 zl za wywrotke ?

Standard na naszym terenie to polowa z tego. Akurat w ostatnim czasie
(koncowka ubieglego roku) wielu moich znajomych budujacych domy potrzebowalo
ziemi w duzych ilosciach na podwyzszenie terenu.
Stad wiem ile srednio sie placi za tego typu usluge.
W Krakowie i Zabierzowie (tereny Krakowskiego Parku Biznesowego) wystarczy
telefon ze przyjmiesz ziemie i dowozą do Ciebie na swoj koszt i mozesz
liczyc nawet na zaplate za przyjecie takiej ziemi.

> I przywoza ci gruz
> spod chodnika i kapke ziemi. Sam popatrz co do ludzi woza.

Wiem co woza do ludzi, wiem tez ze mozna jednak przypilnowac czesciowo co ci
laduja na ciezarowke i mozesz przywiezc to co chcesz.
Ziemi nigdy praktycznie nie bedziesz mial w super czystym stanie. Zawsze
znajda sie jakies kamyki, czesci gruzu.
Nawet z pol ornych. Choc tu masz racje, ze taka ziemia bedzie zdecydowanie
czystsza. Jesli masz ladny humus, to po prostu zostaw to dla siebie.

> Powodzenia. Mnie nie zalezy, mam gdzie rozplantowac.

A to nie lepszy pomysl? Nawet urzadzenie jakiegos fajnego ogrodka z wieksza
iloscia ziemi daje super rezultaty.

> A integracja? Co to za slowo? Kiedys moze, ale dzis?

To dalej znaczy to samo co kiedys:) Ale moze za mlody jestem i dalej wierze
w to ze swiat jest ok:) Owszem - ludzie sa rozni, ale doswiadczenie mnie
nauczylo, ze do kogokolwiek nie zwrocil bym sie z prosba o pomoc, to mi jej
udzieli. Znam wiekszosc swoich sasiadow. To dobrzy ludzie.

> Ludnosc miejscowa, za wyjatkiem paru osob to by cie w lyzce wody utopila.
Wszystko zawistne jak typowy polak.

Nie mam takich doswiadczen. Na swoich sasiadow i ludzi ktorych znam nie
powiem zlego slowa.

> Sam nie zje a drugiemu nie da. Najlepszy przyklad twoja wypowiedz.

Ojj.. tu musze Cie poprosic o slowa przeprosin. W ktorym miejscu wykazalem
sie jakakolwiek zawiscia??
Wez wrzuc na luz.
Wrecz przeciwnie - wypytywalem sie juz znajomych, czy by nie potrzebowali
ziemi do wyrownania terenu. Kilka osob powiedzialo ze zapyta sie swoich
znajomych. Mam tez kilku Klientow, o ktorych wiem ze mogli by byc tym
zainteresowani, ale bede z nimi mogl pogadac dopiero w przyszlym tygodniu.
Moim zdaniem jakies chyba masz problemy wszedzie wyszukujac zlosci, zawisci
i tym podobnych uczuc.
Nie mowiac juz o tym, ze naprawde mnie uraziles.

> Pare razy probowalem cos nawet kupic u miejscowych ale dalem sobie spokoj.
> lepiej i taniej na placu targowym i zobowiazan zadnych.

To ja nie wiem jak ty to kupowales:)
No chyba ze przestraszylo Cie to, ze ktos cos Ci chcial sprzedac taniej, lub
o grozo dac za darmo.
Na wsi tak jest. Z sasiadami trzeba zyc w zgodzie. A nie doszukiwac sie
niewiadomo czego. Sam czesto ide do sasiada i pytam sie czy moge kupic to
czy tamto. Jak daje za darmo, to nie traktuje tego jako zobowiazan. Po
prostu w innej porze roku przynosze mu to co mam w swoim ogrodzie.

> A co do tablic. Moze i masz racje, wiadomosc rozejdzie sie szybciej
> ale przewaznie skutek zaden.

Podejdz do soltysa, podjedz do kiosku obok gminy lub w Luborzycy. Zostaw
troche wiadomosci.
A nie pomyslales ze to wlasnie przez cene masz malo chetnych?

Podjedz do wojta - miedzy obiema czesciami Kocmyrzowa jest taki stary wawoz,
ktory kiedys byl przejezdny, a obecnie to zbiorowisko krzewow, traw i wogole
dzungla. Z tego co wiem ten teren nalezy do gminy. To chyba doskonala okazja
aby tam mozna bylo wrzucic ziemi. A wejdzie tam pewnie kilkaset wywrotek.
Jak nie wiecej. Chcesz wiecej info, to odezwij sie na priv.

> Wiem bo probowalem. Poza tym, nie namawiam, chcesz to kupisz nie to nie.

Nie jestem zainteresowany. Przyjmij do wiadomosci, ze osoby piszace do
Ciebie na grupach dyskusyjnych nie maja zamiaru Cie obrazac ani atakowac.
Tak trudno spostrzec nawet w kasliwych uwagach pewne sugestie? Czemu
odbierasz wszystko jako atak na siebie? To jest czysty tekst - on niekiedy
nie potrafi oddac emocji piszacego. Wszystko zalezy jak go odbierzesz.

ps. spamujesz grupy i fora
ps2. cos masz z czytnikiem, bo otwierasz nowe watki odpowiadając na stare
posty
ps3. bylo by fajnie gdybys mnie jednak przeprosil za tego "zawistnego". Moze
byc na priv. Nie po to podpisuje swoje posty prawdziwymi danymi, zeby po
kims jechac i poczulem sie naprawde urazony.

Gabriel Zastawnik
http://www.sigsoft.pl - Monitoring Komputera

3. Data: 2008-05-24 12:27:58

Od: "Gabriel" <z...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gabriel" <z...@p...fm> napisał w wiadomości
> Użytkownik <b...@w...pl> napisał w wiadomości

I jeszcze jedno, bo zbyt szybko pisalem i zapomnialem:)
Na chwile obecna zostawianie info na tablicach wsrod rolnikow moze sie tez
nie sprawdzac z tego wzgledu, ze osoby, ktore chca podwyzszych sobie teren i
moga przyjac bardzo duzo ziemi, maja obsadzone i obsiane pola. Wlasnie
dlatego moi znajomi szukali takich rozwiazan dopiero pozna jesienią i
wczesna zimą - wtedy pola sa puste, ziemie mozna wwiezc i rozplantowac, a na
wiosne obsiac/obsadzic.

Gabriel Zastawnik
http://www.sigsoft.pl - Monitoring Komputera

Re:Re: OKAZJA ! Ziemie - humus sprzedam ! Pilne!
Filtr przeciw tłuszczowy w okapie czym czyścić?
Gdzie wyciskacz do czosnku ?
OKAZJA ! Ziemie - humus sprzedam ! Pilne!
otwory w płytach meblowych