Golarki -za i przeciw ?

1. Data: 2003-03-22 19:06:29

Temat: Re: Golarki -za i przeciw ?
Od: "OGG" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zdecydowanie zyletki a raczej potrójne ostrza... Golarka nie docina wloskow
idealnie i całujac sie z kobietka mozesz ja drapac - a one tego nie lubią
zazwyczaj! Zdecydowanie polecam zyletke.... bo to wielkie za jest!
Co jak co ale kobietki sa wazne :-)

pozdrowionka

1. Data: 2003-03-23 06:28:49

Od: "OGG" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chcesz mi powiedziec, ze w XXI wieku nie wymyslono czegos takiego jak
> dokladnie_golaca_golarka ?

Wlasnie to chcialem powiedziec - nie wiem jak bardzo drogie modele - ale moj
philips co dostalem na urodziny lezy w koncie... Bo jak sie nim gole to
kobietka odrazu rozpozna... - zyletka jest o wiele lepsza.

1. Data: 2003-03-23 14:28:15

Temat: Golarki -za i przeciw ?
Od: KOMINEK <k...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Naszla mnie ochota na kupienie sobie golarki. Ceny sa przerazajace, bo wg.
sprzedawcy "dobra i niezbyt droga" mozna kupic za ok. 400 zl.
I tutaj mam pytanie, zanim zdecyduje sie na wydatek, ktory wcale nie jest
dla mnie maly...

Czy rzeczywiscie dobre golarki sa tak drogie ?
Jaka moglibyscie mi polecic? Firmy, ceny, wyglad...?
Spotkalem sie z opinia, ze zadna golarka nie goli tak dokladnie, jak stara
dobra zyletka.

I co o tym wszystkim myslec ?:)

1. Data: 2003-03-23 14:49:08

Od: "OGG" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jasne. Moje Slonce uzywa golarki i
> wg mnie jest lepsza od zwyklych zyletek.
> I mam porownanie bo moj byly
> uzywal zwyklych i czuc to bylo niemilosiernie :(.

ale sa różne rodzaje zarostu! Moj kumple tez ma golarke goli sie nia i ma
ryjek gładki - bo ma zarost jak chlopak w podstawówce. Jenak malo kto ma
taki słaby i jednak przy moim srednim zarsocie golarka przegrywa! Wiec jakby
twój stary chlop golil sie golarka sadze ze drapalby jeszce bardziej!

/Pozdrowionka

1. Data: 2003-03-23 15:26:27

Od: "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 23 Mar 2003, KOMINEK wrote:

> Czy rzeczywiscie dobre golarki sa tak drogie ?

Tak.

> Jaka moglibyscie mi polecic? Firmy, ceny, wyglad...?

Z funkcją golenia na mokro.

> Spotkalem sie z opinia, ze zadna golarka nie goli tak dokladnie, jak stara
> dobra zyletka.

Bo to prawda. :-)

Pozdrawiam,

Alojzy

1. Data: 2003-03-23 16:00:22

Od: Elfka <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

KOMINEK wrote:

> Spotkalem sie z opinia, ze zadna golarka nie goli tak dokladnie, jak stara
> dobra zyletka.

Ale nie ma jak ostra brzytwa!
Niestety na golarkach meskich sie nie znam :)
Elfka

| Elfy sa wsrod nas |

1. Data: 2003-03-23 18:14:36

Od: "feri" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KOMINEK" <k...@k...pl> napisał w wiadomości
> Spotkalem sie z opinia, ze zadna golarka nie goli tak dokladnie, jak stara
> dobra zyletka.

Okłamano pana. Stara dobra żyletka nie goli dobrze.
Polecamy albo nową dobrą żyletkę, albo starą dobrą brzytwę.
Golarki precz!
Prawdziwa mężczyzna nie używa golarek!

feri :)

1. Data: 2003-03-23 18:23:11

Od: "Chmurka" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Naszla mnie ochota na kupienie sobie golarki. <ciach>
> Spotkalem sie z opinia, ze zadna golarka nie goli tak dokladnie, jak stara

o golarkach co prawda nie mam bladego pojecia, ale z ta opinia sie zgadzam
:)
zdecydowanie wole jak moj luby jest ogolony zyletka a nie golarka, bo wtedy
jest gladziutki jak dupcia niemowlaka a to tygrysy lubia najbardziej :)))

pozdrawiam
chmurka

1. Data: 2003-03-24 00:51:12

Od: KOMINEK <k...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-03-24 00:52:22

Od: KOMINEK <k...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> wrote in
.jfedor.org:

> Z funkcją golenia na mokro.

Yy...znaczy sie - twarz ma byc mokra czy golarka ?;)

> Bo to prawda. :-)

Uzywasz golarki ?;)

wizarzysta
Sans Soucis