Jak poprawic wyglad bardzo suchych i zniszczonych wlosow

1. Data: 2003-03-23 14:37:53

Temat: Jak poprawic wyglad bardzo suchych i zniszczonych wlosow
Od: "Angela" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam bardzo suche wlosy i tym samym zniszczone. Wciaz wynajduje jakies nowe
szampony i odzywki ale niezbyt mi to pomaga. Nie wiem co z tym dalej robic
jak przywrocic im zdrowy wyglad?

1. Data: 2003-03-23 16:10:08

Od: Elfka <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Angela wrote:
> Mam bardzo suche wlosy i tym samym zniszczone. Wciaz wynajduje jakies nowe
> szampony i odzywki ale niezbyt mi to pomaga. Nie wiem co z tym dalej robic
> jak przywrocic im zdrowy wyglad?

Sprobuj odzywki treatment wax.
Do tego szampon z czarnej rzepy i dobra lekka odzywka.
A jesli nie pomoze to moze jakas naturalna papka na wlosy,
albo rewitalizujacy kompres u fryzjera...
Pozdrawiam
Elfka

| Elfy sa wsrod nas |

1. Data: 2003-03-23 20:29:33

Od: Ula Kapała <u...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Angela wrote:

>Mam bardzo suche wlosy i tym samym zniszczone. Wciaz wynajduje jakies nowe
>szampony i odzywki ale niezbyt mi to pomaga. Nie wiem co z tym dalej robic
>jak przywrocic im zdrowy wyglad?

Maseczka awaryjna: jajko, olej rycynowy i parę kropel soku z cytryny,
dokładnie wymieszać, nałożyć na włosy i skórę głowy, nosić godzinę na
głowie, następnie umyć głowę normalnie. Ja awaryjnie stosowałam co
tydzień, po trzech tygodniach poprawiło się. Nie wiem jak często wolno.
Ula Kapała

--
e-mail: u...@h...pl -- IRC nick: Ula
http://ula.hell.pl/ i http://ula-kapala.art.pl/

1. Data: 2003-03-30 23:32:31

Od: "Piernix" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Angela" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> Mam bardzo suche wlosy i tym samym zniszczone. Wciaz wynajduje jakies nowe
> szampony i odzywki ale niezbyt mi to pomaga. Nie wiem co z tym dalej robic
> jak przywrocic im zdrowy wyglad?

Czy masz np porozdwajane włosy, przesuszone końcówki, czy na całej długości?
Jeśli masz wysuszone tylko końce to w Avon znajdziesz serum na zniszczone
włosy - jest to skoncentrowana odżywka, która ma podobno "działać
sklejająco"na porozdwajane i przesuszone w srodku włosu. Mówię podobno,
bo dopiero zamówiłam i bedę wypróbowywać to cudo. Na suche włosy
pomagają wszelkiego rodzaju maseczki nawilżająco - natłuszczające z olejkiem
jojoba.
Jojoba zapobiega wysuszeniu a poza tym wzmacnia strukturę tzw. cementu
miedzykomórkowego i dzięki temu włosy stopniowo wracają do swojego zdrowego
wyglądu.
Osobiście preferuję szampony i odżywki z wyciągiem z winogron - są to dość
lekkie kosmetykinie obciążają włosów.

pozdrawiam

Piernix

1. Data: 2003-03-31 06:37:45

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> głowie, następnie umyć głowę normalnie. Ja awaryjnie stosowałam co
> tydzień, po trzech tygodniach poprawiło się. Nie wiem jak często wolno.

czesc,
Ulu podaj prosze proporcje tej odżywki a w szczególności ile dajesz oleju
rycynowego. Ja mam włosy za ramiona i chciałam spróbowac tej odzywki ale olej
rycynowy jest baardzo tłusty a ja włosy mam raczej przetłuszczające sie wiec....

Aha -ja znam to w wersji żółtko + sok z jednej cytryny + olej rycynowy (tylko
ile łyżeczka?)

Bede wdzięczna za odpowiedź

Magik

Golarki -za i przeciw ?