Goraco w podeszwy stop w nocy - skad sie bierze?

1. Data: 2002-08-08 02:08:48

Temat: Goraco w podeszwy stop w nocy - skad sie bierze?
Od: "Wlodek Makowski" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam i klaniam sie nisko,

Moja zona ma taki problem, ze goraco jej w podeszwy stop
przed snem. Mowi, ze czasem tak bardzo, ze z trudem zasypia.
Stosuje rozne metody (m.in. zimne oklady i inne dziwne
sposoby), ale kiedys brala propranolol (przyleczeniu
tarczycy i objawy czasowo ustapily. Czy to ma jakis zwiazek
z cisnieniem krwi? Jak zapobiegac takiemu zjawisku -
biedaczka bardzo cierpi. ):

Pozdrawiam
Wlodek

2. Data: 2002-08-08 07:42:59

Temat: Re: Goraco w podeszwy stop w nocy - skad sie bierze?
Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wlodek Makowski" <nishigoi@go2.>
> Moja zona ma taki problem, ze goraco jej w podeszwy stop
> przed snem.
> Wlodek
a moze biega w ciagu dnia na bosaka?
wtedy wysusza sie mocno skora stop i daje takie wlasnie objawy,
lepiej biegac po domu w bawelnianych skarpetkach, zachowana jest wilgotnosc
skory

Jola L-L

3. Data: 2002-08-08 10:12:04

Od: "m" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jola L-L" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wtedy wysusza sie mocno skora stop i daje takie wlasnie objawy,
> lepiej biegac po domu w bawelnianych skarpetkach, zachowana jest

jejku mialam takie same objawy, i wlasnie ciagle biegam po domu i biurze na
bosaka ( w upaly oczywiscie)
i nie wiedzialam co jest.
Dzieki za podpowiedz:)
pozdrawiam
magda

4. Data: 2002-08-08 15:05:14

Od: "Wlodek Makowski" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

m wrote:
> Użytkownik "Jola L-L" <j...@i...pl> napisał w
wiadomości
> jejku mialam takie same objawy, i wlasnie ciagle biegam po
> [...]

Najlepsza sytuacje moja zona miala u endokrynologa.
ona - Bo wie pan. Mnie w nocy goraco w stopy - i
opisuje.... -
on - pewnie tak tylko w podeszwy, prawda?
ona - dokladnie! wie Pan i nie moge wytrzymac.
on - no widzi pani.... to dziekuje, dowidzenia.

Ani sie obejrzala juz byla za gabinetem. ;o) I do dzis nie
ma pewnosci co to, ale jest szczesliwa, bo lekarz wie....
heheh...

Pozdrawiam
Wlodek

harmonet