Z serii pytań banalnych - test ciążowy.

1. Data: 2002-08-08 06:03:07

Temat: Z serii pytań banalnych - test ciążowy.
Od: "Ewa" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Po jakim czasie od zapłodnienia test ciąążowy pokaże ciążę? Następnego dnia
czy musi minać jakiś czas ?
Ewa

2. Data: 2002-08-08 07:09:14

Temat: Re: Z serii pytań banalnych - test ciążowy.
Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa" <e...@p...fm> napisał w wiadomości
> Po jakim czasie od zapłodnienia test ciąążowy pokaże ciążę?

Najlepiej zrobić w terminie spodziewanej miesiączki lub kilka dni po tym
czasie. W niektórych testach jest napisane, że można robić już w tydzień po
ew. zapłodnieniu, ale ja bym się wstrzymała. W moim przypadku zupełnie sie
to nie sprawdziło i byłam niepocieszona. Za to kilka dni później miła
niespodzianka:))

3. Data: 2002-08-08 15:05:03

Od: "Ewa" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Najlepiej zrobić w terminie spodziewanej miesiączki lub kilka dni po tym
> czasie.

dzieki:)
ale termin spodziewanej miesiaczki jest mi nieznzny po kilku latch
odstawilam pigulki i nie wiem jak moj organizm sie zachowa:(
Ewa

4. Data: 2002-08-08 16:46:48

Od: "tolo" <t...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ale termin spodziewanej miesiaczki jest mi nieznzny po kilku latch
> odstawilam pigulki i nie wiem jak moj organizm sie zachowa:(
> Ewa

to zrób 3 tyg. po domniemanej dacie zapłodnienia ew. potórz po kilku dnich
i wszystko będzie jasne.
pozdr tolo

5. Data: 2002-08-08 18:41:54

Od: "Ewa" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> to zrób 3 tyg. po domniemanej dacie zapłodnienia ew. potórz po kilku
dnich
> i wszystko będzie jasne.
> pozdr tolo

dzieki
Ewa

6. Data: 2002-08-08 21:30:41

Od: "Dagmara" <d...@n...wanadoo.nl> szukaj wiadomości tego autora

> dzieki:)
> ale termin spodziewanej miesiaczki jest mi nieznzny po kilku latch
> odstawilam pigulki i nie wiem jak moj organizm sie zachowa:(

No to jesteś w dokładnie takiej samej sytuacji w jakiej ja byłam 4 miesiące
temu.
Pierwszy test zrobiłam ok 1,5 miesiąca po ostatniej miesiączce 'pigułkowej'
(2 tygodnie po 'ewentualnej' koncepcji). Test wyszedł ujemny. Po tygodniu
zrobilam raz jeszcze i wyszedł dodatni. Po odstawieniu pigułek po tak długim
okresie ich zażywania trudno przewidzieć jak zachowa się organizm i kiedy
dojdzie do siebie... tak więc teraz w czwartym miesiącu ciąży :-)))

Przy okazji witam grupę - jeszcze mnie tu nie było ;-)

Pozdrawiam,
Dagmara

7. Data: 2002-08-09 02:11:59

Od: dradam <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 8 Aug 2002 20:41:54 +0200, "Ewa" <e...@p...fm> wrote:

>dnich
>>

>dzieki
>Ewa

No, nie bylbym taki pewny tego. Mialem pacjentke ktora bedac w 12
tygodniu ciazy ( potwierdzonym nie tylko przez ultrasound, ale takze
pozniej przez porod) miala ciagle negatywne wyniki ciazy ( hormony
ciazowe w moczu).

Dlaczego tak sie dzialo to juz inna sprawa. Ale jest to mozliwe.
Zainteresowani sie wypowiedza dlaczego tak sie dzieje. Tylko wynik
pozytywny ( proba dodatnia) ma wartosc , ujemna - nie ma wartosci
ujemnej. Wiec inaczej : negatywny wynik proby ciazowej moczu wcale nie
swiadczy ze kobieta NIE JEST w ciazy.

Pozdrawiam

dradam

8. Data: 2002-08-09 05:29:10

Od: "Ewa" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Wiec inaczej : negatywny wynik proby ciazowej moczu wcale nie
> swiadczy ze kobieta NIE JEST w ciazy.

wobec tego jeszcze inaczej, jak szybko lekarz rozpozna ciaze? 2-3 tygodnie
od zaplodnienia?
Ewa

Goraco w podeszwy stop w nocy - skad sie bierze?
harmonet
Re: Paradontoza
antybiotyk - pilne!
hemoroidy u dziecka