choroba lokomocyjna

1. Data: 2002-08-08 06:32:45

Temat: choroba lokomocyjna
Od: <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Czy ktoś słyszał lub stosował czeski lek na chorobę lokomocyjną o nazwie
KINEDRYL?. Czy jest on rzeczywiście taki skuteczny jak mi polecano i czy
rzeczywiście można go kupić bez problemu?

Pozdrawiam Benia

2. Data: 2002-08-10 19:11:49

Temat: Re: choroba lokomocyjna
Od: "GURu*" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

skład: Moxastini teoclas (Moxastinium theoclicum, Mephenhydrinatum) 25 mg,
coffeinum 30 mg w 1 tabletce

przeznaczenie: antiemetikum, antivertiginosum

wskazania: choroba lokomocyjna, nadmierne pobudzenie

NIE STOSOWAĆ U DZIECI PONIŻEJ 2 ROKU ŻYCIA

może wywoać ospałość, znużenie

stosować na godzinę przed podróżą

nasila działąnie alkoholu, leków uspokajających, nasennych. przy używaniu
leków antykoncepcyjnych, p/cukrzycowych i zmniejszających krzepliwość krwi
proszę skontaktować się z lekarzem

dawka maxymalna 8 tabletek na dobę

dorośli i dzieci powyżej 15 roku życia 1 tabletka

dzieci od 2 do 6 roku 1/4 tabletki
dzieci od 6 do 15 roku 1/4 do 1/2 tabletki

można podać 1/2 do 1 tabletki po 2-3 godzinach podrózy, jeżeli objawy nie
ustąpią

nie wolno prowadzić samochodu ani pracoweać przy maszynach w ruchu

NAPRAWDĘ WYWOŁUJE SENNOŚĆ

popić sporą ilością wody

10 tabletek w opakowaniu

ze względu na zawartość kofeiny na liście leków doppingowych

cena poniżej 30 koron czeskich

opinia lekarza. w Polsce też mamy świetne leki bez recepty. ten lek usypia,
ale polecany jest przez weterynarzy dla psiaków. sprawdziłęm, działa
świetnie, dziecku bym nie dał, wolę, jak gadają z tyłu. pozdrawiam
Max
Użytkownik <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> KINEDRYL?. Czy jest on rzeczywiście taki skuteczny jak mi polecano i czy
> rzeczywiście można go kupić bez problemu?

Z serii pytań banalnych - test ciążowy.
Goraco w podeszwy stop w nocy - skad sie bierze?
harmonet
Re: Paradontoza
antybiotyk - pilne!