Goraczka parogodzinna?

1. Data: 2013-04-01 11:13:13

Temat: Goraczka parogodzinna?
Od: Czarek <C...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co moze by co powodem goraczki okolo 38,8 trwajacej mniej niz
dzien?wcoraj rano gdy sie obudzilem czulem sie chory i jakbym mial
goraczke.zmierzylem i zeczywiscie mala ale juz byla 37,2 ale w ciagu
okolo godziny-dwoch urosla do 38,9,zaczely sie drgawki z zimna.Polozylem
sie do lozka .Jednak po kilku godzinach zaczela spadac i pod wieczor juz
tylko 37.Co moze byc powodem takiej naglej kilkagodzinnej goraczki.Dodam
ze nic nie bolalo,nie wymiotywalem tylko zle sie czulem.

2. Data: 2013-04-01 15:52:03

Temat: Re: Goraczka parogodzinna?
Od: "Szczepan Bialek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Czarek" <C...@i...pl> napisal w wiadomosci
e.net...
> [...]
> goraczke.zmierzylem i zeczywiscie mala ale juz byla 37,2 ale w ciagu
> okolo godziny-dwoch urosla do 38,9,zaczely sie drgawki z zimna.Polozylem

Trzeba bylo udac sie do przychodni, poczekac a potem sie rozebrac do
osluchania. Potem apteka i dopiero do lozka.

>Jednak po kilku godzinach zaczela spadac i pod wieczor juz tylko 37.Co moze
>byc powodem takiej naglej kilkagodzinnej goraczki.Dodam ze nic nie
>bolalo,nie wymiotywalem tylko zle sie czulem.

Na przyszlosc masz dwie opcje:
1. Natychmist do lozka i dwa dni chorowania.
2.. Natychmist do lekarza i dwa tygodnie chorowania.
S*

3. Data: 2013-04-02 12:22:35

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tylko 37.Co moze byc powodem takiej naglej kilkagodzinnej goraczki.Dodam
> ze nic nie bolalo,nie wymiotywalem tylko zle sie czulem.

Krutka, wysoka goraczka moze byc efektem horub odzwiezecyh, np wlosnicy.
Nie wiem, czy nie warto isc do medyka.

--
Nie jestem medykiem. (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)
Na stronie http://ortografia.3-2-1.pl , w zakladce "inne"

4. Data: 2013-04-03 19:02:09

Od: "plumke.pl" <plumke(2+shift)plumke.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stokrotka" napisał w wiadomości

>Nie wiem,

i to kwintesencja kazdej twojej wypowiedzi

5. Data: 2013-04-07 10:46:01

Od: Czarek <C...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Am 02.04.2013 14:22, schrieb Stokrotka:

> Krutka, wysoka goraczka moze byc efektem horub odzwiezecyh, np wlosnicy.
> Nie wiem, czy nie warto isc do medyka.

Nie,podejrzewam ze to bylo z jedzenia.

6. Data: 2013-04-08 12:27:11

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie,podejrzewam ze to bylo z jedzenia.

Wlosnica jest jedzenia. Zjadasz larwy , one pszenikaja do krwi, powoduja
goraczke, cos tam odklada sie i otoczy wapienna otoczka w miesniu, i dalej
jakis tam cykl rozwojowy pasozyta.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)
Ortografia to NAWYK, czesto nielogiczny, ktury ludzie ociezali umyslowo,

7. Data: 2013-04-11 17:07:10

Od: dziubelp <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 1 kwietnia 2013 13:13:13 UTC+2 użytkownik Czarek napisał:
> Co moze by co powodem goraczki okolo 38,8 trwajacej mniej niz
>
> dzien?

Jakieś drobnoustroje;) Myślę Czarku że najlepszym rozwiązaniem będzie zapytać sie
lekarza.
Tak swoją drogą czy na tej liście są jacyś lekarze?
To mój pierwszy post,
Pozdrawiam;)

8. Data: 2013-04-14 16:54:09

Od: Czarek <C...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Am 11.04.2013 19:07, schrieb dziubelp:

> [...]
lekarza.
> Tak swoją drogą czy na tej liście są jacyś lekarze?

Chyba raczej lekarze sie tutaj nie udzielaja.

9. Data: 2013-04-14 17:58:25

Od: ZOŁZA <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-04-14 18:54, Czarek pisze:

> Chyba raczej lekarze sie tutaj nie udzielaja.
>
> Pozdrawiam
kiedys im sie tu ulewało teraz nie ma nic z darmo
takie czasy ;]

--
jeden węż, dwa wąże, trzech wężów, czterech wąży ...

Bioparox - ostatni dobry lek.
Usuwanie zębów ósemek - pytanko
Czasowa utrata smaku po alkoholu
makijaz permanentny
gatunek ludzki coraz mniej inteligentny, czy winny jest fluor?