Gotowanie w szybkowarze

1. Data: 2003-03-14 21:10:01

Temat: Gotowanie w szybkowarze
Od: "anilec mik" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Trafił mi się szybkowar ale nie bardzo wiem jak go używać.No, coś nieco
wiem ,ale np.nie orientuję się jak z tym gotowaniem na parze/kiedy się soli/
i ile wody na poszczególne potrawy.Czy to naczynie ma jakiś sens?czy to tylko
taki "bajer".Bo chyba wielu potraw nie mozna w nim gotować,np.rosół ,bo
będzie mętny,czy kapuchę bo musi odparować coś tam.Czy sie mylę?Kto ma
doswiadczenia?Proszę o rady.Celina

1. Data: 2003-03-14 21:41:52

Temat: Re: Gotowanie w szybkowarze
Od: "cyber" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "anilec mik" <a...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Witam!
> Trafił mi się szybkowar ale nie bardzo wiem jak go używać.

To zależy jaki posiadasz typ szybkowaru jeśli jest to typ radziecki to
lepiej nie podchodź za blisko bo może wybuchnąć, ale jeśli jest to jakiś
cywilizowany typ np. niemiecki pomogę z przyjemnością.

1. Data: 2003-03-14 21:52:36

Od: b...@i...com.pl (Barbara Czaplicka) szukaj wiadomości tego autora

From: "anilec mik" <a...@N...gazeta.pl>

> Witam!
> Trafił mi się szybkowar ale nie bardzo wiem jak go używać.[ciach]
Czy to naczynie ma jakiś sens?czy
> to tylko
> taki "bajer".

To NIE JEST! bajer... trafil Ci sie niezly prezent.

Bo chyba wielu potraw nie mozna w nim gotować,np.rosół
> ,bo
> będzie mętny,

Od niepamietnych czasow gotuje rosol wylacznie!! :-))) w szybkowarze.
Jest super.

[ciach]Kto ma
> doswiadczenia?Proszę o rady.Celina

Celino, musisz poszukac w archiwum... w ubieglym roku sporo bylo rozmow na temat
gotowania w szybkowarze.
A czemu nie masz instrukcji do tego naczynia?
Moze je po prostu odziedziczylas?
Jesli tak, to musisz opisac wyglad, bowiem szybkowary sa produkowane w roznych
krajach i dlatego roznia sie co nieco sposobem
obslugi.
Barbara

---

1. Data: 2003-03-15 08:22:55

Od: "Busia" <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

W http://www.kuchniaonline.pl/ jest kilka przepisów, na potrawy z
szybkowaru. Jest ich mało, ale będą następne.
Przepisy te są ze starej książki, którą otrzymałam w prezencie ślubnym wraz
z szybkowarem ok 11 lat temu.
Jest to wygodny " wynalazek", szczególnie potrawy mięsne gotuje się sporo
szybciej.W archiwum grupy jest też kilka przepisów na potrawy z szybkowaru.

Pozdrowionka:
Busia

http://www.gazeta.pl/usenet/

[OT] Firma zatrudni ... ???