Pieczone mieso - za suche.

1. Data: 2003-03-14 20:37:20

Temat: Pieczone mieso - za suche.
Od: "KrzychG" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Po przeczytaniu artykulu o szprycowaniu miesa i wedlin rozna chemia
postanowilismy z malzonka piec mieso samodzielnie (wlasciwie to ona piecze,
poniewaz ma do tego dryg).

Wyszlo pyszne ale.. no wlasnie - to jest suche. Zarowno schab (ktory suchy
jest z natury) jak i karkowka (ktora np. z grilla wcale przeciez nie jest
sucha).

Moze ktos z Was zna sposob na zmuszenie domowych "wypiekow" miesnych do
wessania wilgoci.
Zaznaczam, ze malzonka piecze mieso starannie jak sie nalezy.. - nie, nie, nie
w brytfannie - w zakrytym naczyniu zaroodpornym w piekarniku elektrycznym.

Z gory dziekuje za porady.
Krzysztof
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2003-03-14 20:55:39

Temat: Re: Pieczone mieso - za suche.
Od: b...@i...com.pl (Barbara Czaplicka) szukaj wiadomości tego autora

From: "KrzychG" <s...@p...onet.pl>

> [...]
> nie, nie
> w brytfannie - w zakrytym naczyniu zaroodpornym w piekarniku

Krzysiu, te z brytfanny tez bylyby dobre...
Bardzo mocno podejrzewam, ze jest za dlugi czas pieczenia, a przy tym mozliwe jest
takze, ze miesa nie podano wstepnej obrobce w b.
wysokiej temperaturze, coby soki pozostaly w srodku.
Dopiero potem zmiejsza sie temperature i miesiwo elegancko sie piecze :-)
Barbara

---

1. Data: 2003-03-14 20:58:27

Od: "dorka" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KrzychG" <s...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:03031421372095@polnews.pl...

> Moze ktos z Was zna sposob na zmuszenie domowych "wypiekow" miesnych do
> wessania wilgoci

Rekaw foliowy dziala, Krzysiu.
Pzdr.
Dorota

1. Data: 2003-03-15 02:28:28

Od: "Artur" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Spróbuj "sparzyć" mięso wrzątkiem przed pieczeniem.

Artur

1. Data: 2003-03-15 08:08:37

Od: "Joanna Gacka" <j...@n...com-media.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Artur" <l...@p...fm> napisał w wiadomości
> Spróbuj "sparzyć" mięso wrzątkiem przed pieczeniem.
>
> Artur

Ja na przykład wrzucam mięsko (karkówkę, szynkę, boczek) do wrzątku w którym
rożne ziółka pływają. Obgotowuje je przez kilkanaście minut i potem sobie w
tym aromatycznym wywarze stygnie. A jak juz ostygnie to jeszcze je troszkę
doprawiam (solą etc,.) i wrzucam do bardzo gorącego piekarnika. Po
zrumienieniu zmniejszam ogien i dopekam. Wychodzi pyszne - aromatyczne i
rozpływa się w ustach.

J.

Gofry- potrzebny przepis
Prosze o przepis na ciasteczka