Gotowe ciasto na pizzę a'la k*.* - czy ktoś próbował????

1. Data: 2005-06-11 14:33:59

Temat: Gotowe ciasto na pizzę a'la k*.* - czy ktoś próbował????
Od: "Kri$" <u...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich, ostatnio mocno reklamowana jest w naszych mediach pizza a
właściwie to gotowe ciasto do pizzy firmy K&^%$#@. Czy ktoś to już próbował,
czy to wielka ściema i nie warto sobie tym zawracać głowy?

Pozdro 4-all
Kri$P

--
**** Usuń co zbędne z adresu ****
pologk[MaUpa]wp(kropka)pl

2. Data: 2005-06-11 15:15:39

Temat: Re: Gotowe ciasto na pizzę a'la k*.* - czy ktoś próbował????
Od: "pawre" <p...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kri$" <u...@l...com> napisał w wiadomości
> Witam wszystkich, ostatnio mocno reklamowana jest w naszych mediach
> pizza a właściwie to gotowe ciasto do pizzy firmy K&^%$#@. Czy ktoś to
> już próbował, czy to wielka ściema i nie warto sobie tym zawracać głowy?

próbowłem, za 1 razem wyszło conajmniej nieźle. Miękkie i dość smaczne.Paczka jest
razem z sosem ale polecam dosolic i ogolnie troche doprawić

3. Data: 2005-06-11 15:31:03

Od: dogma25 <d...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kri$ napisał(a):
> [...]
> właściwie to gotowe ciasto do pizzy firmy K&^%$#@. Czy ktoś to już próbował,
> czy to wielka ściema i nie warto sobie tym zawracać głowy?

a nie lepiej zrobic samemu, przeciez to proste i z cala pewnoscia duzo
smaczniejsze...ja ciasto na pizze robie sama i jakos zawsze mi wychodzi...
pozdrawiam :)

4. Data: 2005-06-11 15:33:52

Od: "Kri$" <u...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dogma25" <d...@N...wp.pl> napisał w wiadomości

> a nie lepiej zrobic samemu, przeciez to proste i z cala pewnoscia duzo
> smaczniejsze...ja ciasto na pizze robie sama i jakos zawsze mi wychodzi...
> pozdrawiam :)

Ja też zawsze robię sam i niestety nie zawsze się udaje, czasem wychodzi
idealnie a czasem takie że trzeba o kant stołu łamać.... Stąd moje pytanie.
Pozdrawiam.
Kri$ P
--
**** Usuń co zbędne z adresu ****
pologk[MaUpa]wp(kropka)pl

5. Data: 2005-06-11 15:56:03

Od: dogma25 <d...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa (siostra Ani) N. napisał(a):
> Le samedi 11 juin 2005 ŕ 17:31:03, dans <d8f0d8$4s7$1@nemesis.news.tpi.pl> vous
écriviez :

> Nie wszystkim wychodzi (rzuc okiem na archiwa), i nie wszyscy maja
> czas.
>

> Ewcia

robienie wlasnoreczne pizzy wcale tak wiele czasu nie zajmuje wbrew
obiegowym opiniom...a to, ze nie wychodzi...jak skladniki swieze i cisto
dobrze wyrobione nie moze nie wyjsc

6. Data: 2005-06-11 15:57:02

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> pozdrawiam :)

Nie wszystkim wychodzi (rzuc okiem na archiwa), i nie wszyscy maja

Niesz

7. Data: 2005-06-11 16:15:13

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le samedi 11 juin 2005 ŕ 17:56:03, dans <d8f1s4$e5f$1@nemesis.news.tpi.pl> vous
écriviez :

> robienie wlasnoreczne pizzy wcale tak wiele czasu nie zajmuje wbrew
> obiegowym opiniom...a to, ze nie wychodzi...jak skladniki swieze i cisto
> dobrze wyrobione nie moze nie wyjsc

Wyrabianie ciasta trwa 10 minut i wyrastanie nastepne 20. Co mozesz w
tym skrocic ?
Dlatego gotowe ciasta ciesza sie sukcesem, czesto ich zreszta uzywam.
Jest to produkt prosty ktory trudno zeby byl lepszy czy gorszy niz w
ten domowej produkcji. No chyba ze producent sie uprze...

Ewcia

--
Niesz

8. Data: 2005-06-11 20:31:14

Od: "taora" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
próbował,
> czy to wielka ściema i nie warto sobie tym zawracać głowy?

czy to ciasto ma w sobie drozdze?

9. Data: 2005-06-11 20:55:01

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le samedi 11 juin 2005 ŕ 22:31:14, dans <42ab48cb$0$2131$f69f905@mamut2.aster.pl>
vous écriviez :

> próbował,

> czy to ciasto ma w sobie drozdze?

Rzucilam okiem na sklad tego co u mnie sprzedaja : maka, woda, sol,
drozdze, oliwa i troche konserwantow.

Ewcia

--
Niesz

10. Data: 2005-06-12 17:38:26

Od: "pawre" <p...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> a nie lepiej zrobic samemu, przeciez to proste i z cala pewnoscia duzo
> smaczniejsze...ja ciasto na pizze robie sama i jakos zawsze mi wychodzi...

na tyle prob co robilem ani razu w zasadzie nei wyszło tak miękkie jak te knorra

Wódka "Dębowa"
Panga
Do mięsożerców
ktora fete lubicie (z dostepnych w polsce)?
oliwa cytrynowa:)