ktora fete lubicie (z dostepnych w polsce)?

1. Data: 2005-06-10 18:32:39

Temat: ktora fete lubicie (z dostepnych w polsce)?
Od: "taora" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiem, ze ta polska bardzo sie rozni od greckiej, ale moze macie jakies
spostrzezenia na temat tu dostepnych?

ja uwielbiam smak tej z mlekovity, ale ma niewygodne opakowanie...

2. Data: 2005-06-10 19:09:44

Temat: Re: ktora fete lubicie (z dostepnych w polsce)?
Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.removeX> szukaj wiadomości tego autora

taora napisal(a):

>wiem, ze ta polska bardzo sie rozni od greckiej, ale moze macie jakies
>spostrzezenia na temat tu dostepnych?
>
>ja uwielbiam smak tej z mlekovity, ale ma niewygodne opakowanie...

Trzeba sie nauczyc otwierac....

--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

3. Data: 2005-06-10 20:58:59

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

taora napisał(a):

> ja uwielbiam smak tej z mlekovity, ale ma niewygodne opakowanie...

Ja też ją lubię najbardziej, chociaż nie przypomina prawdziwej fety ;-),
natomiast te wymysły typu Arla Feta itd. mi nie smakują po prostu.

Ewa

4. Data: 2005-06-11 11:24:00

Od: Magdalena Fabrykowska-Młotek <m...@s...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 10 Jun 2005 20:32:39 +0200, taora wrote:

> wiem, ze ta polska bardzo sie rozni od greckiej, ale moze macie jakies
> spostrzezenia na temat tu dostepnych?
>
> ja uwielbiam smak tej z mlekovity, ale ma niewygodne opakowanie...

Ta z mlekovity to nie feta - to ser w solance, w dodatku rozmaślający
się. Nadaje się na kanapkę, bo do sałatki wygląda nieestetycznie.
Polecam najbliższy supermarket dowolnej dużej sieci- tam miewają fety
greckie i niemieckie (jak dotąd widywałam z mleka owczego, koziego i
owczego, krowiego i owczego lub krowiego). Taki ser nadaje się na
sałatki a i na grillu podpiec można :) Ceny od ok. 7 do 13 zł.
--

Magdalena Fabrykowska Młotek
Obecnie czytane: "Omega", "Absolution Gap", "NeoAddix", "Zbójecki gościniec"

5. Data: 2005-06-11 11:39:38

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Fabrykowska-Młotek napisał(a):

> Ta z mlekovity to nie feta - to ser w solance, w dodatku rozmaślający

Przecież autor wątku zaznaczył, że to nie jest prawdziwa feta. A jest
mimo wszystko dobra :-)

Ewa

6. Data: 2005-06-11 11:44:24

Od: "Magdalena W." <b...@s...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "taora" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
> wiem, ze ta polska bardzo sie rozni od greckiej, ale moze macie jakies
> spostrzezenia na temat tu dostepnych?
Smakową tą z mlekovity, ale nie daje się porządnie kroić i "maże" się w
sałatce :(
Arla Feta, ale bez dodatków, tylko ta zwykła jest smaczna no i już w
kosteczkę. Przyznam, że tych droższych nie kupowałam jak dotąd.

Pozdrawiam
Magdalena

7. Data: 2005-06-11 12:11:39

Temat: Re: Re: ktora fete lubicie (z dostepnych w polsce)?
Od: "MarchEf" <e...@w...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ciach,
Ja lubie "ser typu feta" z mlekovity nie zwazywszy na to jakim on
jest naprawde serem. Tzn jesli nie powinien nazywac sie feta to i tak
go lubie. Ale w salatce faktycznie lubi sie rozkraczyc. Raz jadlam
jakas finska fete ktora byla calkiem calkiem, chociaz tez typu
mlekovita. Niestety tych greckich jeszcze nie spozywalam wiec trudno
mi polecic. Ale czuje sie zachecona do sprobowania :)
Pozdr
MarchEf

8. Data: 2005-06-11 12:45:24

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

MarchEf napisał(a):

> mlekovita. Niestety tych greckich jeszcze nie spozywalam wiec trudno
> mi polecic. Ale czuje sie zachecona do sprobowania :)

Te greckie są o wiele bardziej słone i ostrzejsze w smaku, co np. mi nie
bardzo odpowiada, dlatego wolę tę z mlekovity :-). Przyznaję jednak, że
w sałatce się za bardzo rozciapuje.

Ewa

9. Data: 2005-06-11 17:52:57

Od: "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> bardzo odpowiada, dlatego wolę tę z mlekovity :-). Przyznaję jednak, że w

Będąc w Grecji jadłam fetę (chyba) grecką w sałatce i zdecydowanie wolę ser
mlekovity. Jedyny mankament, to to, że się rozmazuje.

Pozdrawiam.
Barbara.

10. Data: 2005-06-11 20:25:16

Od: "taora" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Fabrykowska-Młotek"

<m...@s...waw.pl> napisał w wiadomości > Ta z mlekovity to nie feta - to
ser w solance, w dodatku rozmaślający
> się. Nadaje się na kanapkę, bo do sałatki wygląda nieestetycznie.

eee - bardzo ladnie obtaczaja sie ziolami i w salatce wygladaja fajnie:)

oliwa cytrynowa:)
Co sie stalo temu octu?
ślimaki
Jak oddzielic mieso od kosci? Szybkowar