Kuchnia z Okrasą

1. Data: 2005-06-12 09:17:51

Temat: Kuchnia z Okrasą
Od: "Ewa" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Skąd można by ściągnąć lub gdzie można by kupić
nagrane programy "Kuchnia z Okrasą" (archiwalne).
Chodzi mi nie o przepisy a o programy telewizyjne.
Czy ktoś pamięta kiedy był wyemitowany pierwszy
program?

Pozdrawiam
Ewa

2. Data: 2005-06-12 09:55:34

Temat: Re: Kuchnia z Okrasą
Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-06-12 11:17:51 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Ewa* skreślił te oto słowa:

> [...]
> Chodzi mi nie o przepisy a o programy telewizyjne.
> Czy ktoś pamięta kiedy był wyemitowany pierwszy

To jest strona programu z przepisami i poradami:
http://ww2.tvp.pl/1685.dzialy

--
Lia

3. Data: 2005-06-12 10:04:13

Od: "Ewa" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To jest strona programu z przepisami i poradami:
> http://ww2.tvp.pl/1685.dzialy

Dzięki, ale znam ten adres i jak pisałam nie o to mi chodzi.

Ewa

Gotowe ciasto na pizzę a'la k*.* - czy ktoś próbował????
Wódka "Dębowa"
Panga
Do mięsożerców
ktora fete lubicie (z dostepnych w polsce)?