Granica przebiega w poprzek

11. Data: 2016-06-24 11:38:09

Temat: Re: Granica przebiega w poprzek
Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio pisze:

> Granicą jest Rzeczywistość i Prawda. Uproszczenie Rzeczywistości wiąże
> się z kłamstwem.

Jest na odwrót. To "rozmywanie" Rzeczywistości umożliwia manipulację,
"rozcieńczanie" i zacieranie Prawdy, gdyż wtedy można dojść do wniosku,
że w imię tolerancji i zadowolenia gawiedzi prawdziwym jest dowolny pogląd.

> A przyczyną jest brak inicjacji seksualnej dzieci przez rodziców??

Tak jak większość nieuczciwych nieuków trywializujesz, wulgaryzujesz i
przekręcasz istotę zagadnienia. To nie rodzice zaspokajają swoje
potrzeby NA DZIECKU lecz dziecko zaspokaja swoją potrzebę Poznania NA
RODZICACH i przy ich pomocy.

--
LeoTar

Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/
Odważ się wiedzieć - Zygmunt Freud
Anarchia matką ładu - Piotr Kropotkin

12. Data: 2016-06-24 11:38:47

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.06.2016 o 11:27, pinokio pisze:

> A przyczyną jest brak inicjacji seksualnej dzieci przez rodziców??

"Każda rzecz ma dwie strony, fanatyk widzi tylko jedną"

13. Data: 2016-06-24 11:41:08

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio pisze:

> Był mędrcem, a Korwin robi błędy, przed którymi Kisiel przestrzegał.

Gdyby istotnie był Mędrcem i wielkim Nauczycielem to przekazałby
Korwinowi Wiedzę i Prawdę, i wówczas Korwin nie robiłby z siebie durnia.

14. Data: 2016-06-24 11:41:34

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.06.2016 o 11:38, LeoTar pisze:
> [...]
> przekręcasz istotę zagadnienia. To nie rodzice zaspokajają swoje
> potrzeby NA DZIECKU lecz dziecko zaspokaja swoją potrzebę Poznania NA

Może Ty miałeś potrzebę przelecieć rodziców, ale ja w młodości raczej
miałem ochotę na dziewczyny z kolorowych czasopism, a nie na rodziców!

15. Data: 2016-06-24 11:42:57

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio pisze:

> Może Ty miałeś potrzebę przelecieć rodziców, ale ja w młodości raczej
> miałem ochotę na dziewczyny z kolorowych czasopism, a nie na rodziców!

Żywych się bałeś i nie ufałeś więc wolałeś te z okładek żurnali, co?

16. Data: 2016-06-24 11:43:54

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.06.2016 o 11:41, LeoTar pisze:
> Gdyby istotnie był Mędrcem i wielkim Nauczycielem to przekazałby
> Korwinowi Wiedzę i Prawdę, i wówczas Korwin nie robiłby z siebie durnia.

Korwin jest niewątpliwie inteligentnym człowiekiem i świetnym
felietonistą, ale widzi świat tylko z jednej strony.
Klonowanie mędrca to rzecz niewykonalna, nawet uczniom Chrystusa daleko
do prawdziwego Chrystusa.

17. Data: 2016-06-24 11:45:51

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.06.2016 o 11:42, LeoTar pisze:
> Żywych się bałeś i nie ufałeś więc wolałeś te z okładek żurnali, co?

Rodzice jakoś nigdy nie byli dla mnie obiektem seksualnym, dziwny
jestem, co nie?

18. Data: 2016-06-24 11:47:33

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio pisze:

> Korwin jest niewątpliwie inteligentnym człowiekiem i świetnym
> felietonistą, ale widzi świat tylko z jednej strony.

Dokładnie tak samo jak Ty widzisz wychowanie seksualne i inicjację
seksualną dzieci według mojego modelu.

> Klonowanie mędrca to rzecz niewykonalna, nawet uczniom Chrystusa daleko
> do prawdziwego Chrystusa.

Bo Chrystus nie przekazał im Prawdy, lecz tylko stwarzał iluzję, że im
ją przekazuje. Sam jej bowiem nie poznał będąc odseparowanym od ojca.

19. Data: 2016-06-24 11:49:32

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio pisze:

> Rodzice jakoś nigdy nie byli dla mnie obiektem seksualnym, dziwny
> jestem, co nie?

Pamiętasz tylko to co już nie sprawiało Ci zbyt wielkiego bólu
psychicznego. Pragnienia niespełnione wyparłeś i ukryłeś tam, gdzie
diabeł mówi dobranoc.

20. Data: 2016-06-24 11:49:54

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.06.2016 o 11:47, LeoTar pisze:

> Dokładnie tak samo jak Ty widzisz wychowanie seksualne i inicjację
> seksualną dzieci według mojego modelu.

Co???

> Bo Chrystus nie przekazał im Prawdy, lecz tylko stwarzał iluzję, że im
> ją przekazuje. Sam jej bowiem nie poznał będąc odseparowanym od ojca.

A Ty mądrzejszy od Chrystusa poznałeś Prawdę?

Czy trup czuje ból?
DO XL
Światowe dni zabobonu
Ktoś ma jeszcze złudzenia?