Granica przebiega w poprzek

21. Data: 2016-06-24 11:51:28

Temat: Re: Granica przebiega w poprzek
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.06.2016 o 11:49, LeoTar pisze:
> Pamiętasz tylko to co już nie sprawiało Ci zbyt wielkiego bólu
> psychicznego. Pragnienia niespełnione wyparłeś i ukryłeś tam, gdzie
> diabeł mówi dobranoc.

Dlaczego myślisz że wszyscy ludzie są tacy jak Ty?
Siedzisz w mojej głowie i wiesz jakie miałem niespełnione pragnienia?

22. Data: 2016-06-24 11:53:40

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio pisze:

> Co???

Głodnemu chleb na myśli. W akcie seksualnym dostrzegasz tylko kopulację.

> A Ty mądrzejszy od Chrystusa poznałeś Prawdę?

Tak, dotarłem do Prawdy również dzięki Jego ofiarze do, która stała się
motywem do przemyśleń.

--
LeoTar

Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/
Odważ się wiedzieć - Zygmunt Freud
Anarchia matką ładu - Piotr Kropotkin

23. Data: 2016-06-24 11:55:24

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio pisze:

> Dlaczego myślisz że wszyscy ludzie są tacy jak Ty?
> Siedzisz w mojej głowie i wiesz jakie miałem niespełnione pragnienia?

Nie myśl, że dla Świadomości jesteś wyjątkiem - wyjątkowym jesteś dla
samego siebie. I tak trzymaj. :-)

24. Data: 2016-06-24 12:51:23

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio pisze:

> "Każda rzecz ma dwie strony, fanatyk widzi tylko jedną"

Bardzo słuszne stwierdzenie. I Ty widzisz w inicjacji seksualnej tylko
kopulację a pomijasz całą sferę emocjonalną (duchową) związaną z
"pierwszym razem", pierwszym aktem seksualnym dziecka, które ma stać się
dorosłym. Nie dziwię się więc, że lubisz oglądać porozbierane panienki
na stronach czasopism, gdyż przemawia do Ciebie tylko materialne
doświadczenie.

25. Data: 2016-06-24 12:54:32

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio pisze:

> [...]

dorosłym. Nie dziwię się więc, że lubisz oglądać porozbierane panienki
na stronach czasopism, gdyż przemawia do Ciebie tylko materialne
doświadczenie, niczym kobiecie.

26. Data: 2016-06-24 12:56:29

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio pisze:

> [...]

dorosłym. Nie dziwię się więc, że lubisz oglądać porozbierane panienki
na stronach czasopism, gdyż przemawia do Ciebie tylko materialne
doświadczenie, niczym nieświadomej kobiecie.

27. Data: 2016-06-24 15:40:10

Od: zażółcony <r...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-06-24 o 11:41, LeoTar pisze:

> Gdyby istotnie był Mędrcem i wielkim Nauczycielem to przekazałby
> Korwinowi Wiedzę i Prawdę, i wówczas Korwin nie robiłby z siebie durnia.

Prawda i Wiedza ponoć leżą na ulicy. Czarne koty po nich depczą w nocy.

Czy trup czuje ból?
DO XL
Światowe dni zabobonu
Ktoś ma jeszcze złudzenia?