Grubosz sierpowaty

1. Data: 2002-05-02 09:57:36

Temat: Grubosz sierpowaty
Od: "Szprotka" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie wszystkich Grupowiczow!
Jestem nowym członkiem i od razu chcialabym sie zapytac i prosic o rade
dotyczaca hodowli jednego sukulenta.
Mianowicie posiadam od bardzo dlugiego czasu grubosza sierpowatego (Crassula
perforiata var. falcata) ktory mierzy ponad 50 cm wysokosci. Czekam juz od
ladnych paru lat az wypusci kwiaty, ale nicc sie nie pojawia. Widzialam male
grubosze, ktore kwitna i nie maja tyle lat, co moj sukulent... Przy takiej
wielkosci sukulenta jego kwiaty moga byc imponujacych rozmiarow, ale on
wciaz nie chce mi zakwitnac...
nie wiem, co robic. Mozliwym bledem, ktory popelnilam, bylo przesadzenie go
do wiekszej doniczki okolo dwoch lat temu (mozliwe, ze nawet wczesniej). Na
zimowanie go nie moge sobie zbytnio pozwolic, bo nie mam warunkow i miejsca,
ale w czasie zimy przy samym oknie panuje dosc niska temperatura.
Prosze wiec o pomoc i rady, co robic.

Szprotka