owocujaca w polskim sadzie ogrodzie mandarynka ?

1. Data: 2002-05-02 19:40:45

Temat: owocujaca w polskim sadzie ogrodzie mandarynka ?
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

na jesien mam zamowiona
oprocz wisnioczeresni
wisniosliwek
jablkogruszek
rowniez bezpestkowa mandarynke owocujaca w naszych warunkach
:)
szkolkarz ktory mi obiecal te sadzonki wyglafdal na powaznego
i znajacego sie na rzeczy
ale niemniej brzmi to dla mnie dosc nieprawdopodobnie
:)
na ile to moze byc prawdziwe
?
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

2. Data: 2002-05-02 20:52:02

Od: "Bishop" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moze morela ?
Tylko jest problem polegajacy na wrażliwości na niskie temp.
U mnie zmarzła w roku w ktorym miała owocować :((((((

3. Data: 2002-05-03 07:19:09

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

4. Data: 2002-05-03 08:33:14

Od: "WujkO" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> z morelami trzeba sie przyzwyczaic do owocowania co ktorys rok
> bo najczesciej (tak jak w tym roku) przemarzaja
> :((((
a co ile lat morela owocuje ???
bo mam ale dopiero w tym roku posadzona bo z tamtego chyba sie nei przyjęła
bo po posadzeniu nawet lisci nie pusciła:-((

--
pozdro

Wujko

5. Data: 2002-05-03 14:54:18

Od: "Bishop" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik WujkO <w...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:aathr2$p3u$...@n...tpi.pl...
> a co ile lat morela owocuje ???
> bo mam ale dopiero w tym roku posadzona bo z tamtego chyba sie nei
przyjęła
> bo po posadzeniu nawet lisci nie pusciła:-((

Chyba zmarzla.

6. Data: 2002-05-03 20:41:25

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> przyjęła
>
> Chyba zmarzla.

kupujac hurtem sadzonki drzewek
tez chwycilem za morele ale Pan
ktory mi to sprzedawal uczciwie mi ja odradzil
sugerujac owocowanie ewentualnie raz na 3-4 lata
:(

7. Data: 2002-05-05 17:28:28

Od: "Grzegorz Karolczak" <v...@l...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A co z babanowcem prostym?
pozdr GK

8. Data: 2002-05-05 20:18:33

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

9. Data: 2002-05-06 08:32:10

Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakieś bliższe namiary na tego szkółkarza od mandarynki? Może być na priv.

Pozdrawiam, Basia.

10. Data: 2002-05-07 14:53:20

Od: "Grzegorz Karolczak" <v...@l...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Miczurinowi dokuczasz? ;-)

> [...]