Re: kaktusy

1. Data: 2002-05-02 10:12:53

Temat: Re: kaktusy
Od: "Demona" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Haralt" napisał
> o kaktusach lepiej zapominac, niz o nich pamietac ;-)
> z opisu wynika, ze wszystko OK. pamietaj, ze kaktusy podlewamy przez
> podsiakanie, czyli "od spodu".

Mozliwe, ze daje skutek podlewanie kaktusow od spodu, ale jk przyjrzec sie
temu blizej, to nie powinno miec wiekszej roznicy. W srodowisku naturalnym
kaktusy dostaja wode z gory, nie od spodu. Deszcz nie pada z podziemi tylko
z gory na ziemie:)))

Demona

----
Kobieta poznaje prawdziwego mezczyzne po stosunku. Do niej, rzecz jasna.

2. Data: 2002-05-03 17:27:36

Temat: Odp: kaktusy
Od: "Bishop" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Demona <v...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:aas529$ouc$...@n...tpi.pl...
> [...]
> temu blizej, to nie powinno miec wiekszej roznicy. W srodowisku naturalnym
> kaktusy dostaja wode z gory, nie od spodu. Deszcz nie pada z podziemi

Deszcz padający z podziemi ?
Chyba mam za mały lepek.
A co jesli nie pada w nieba tylko sa jakies zapasy wody/wilgoci w ziemi ?

3. Data: 2002-05-04 11:13:50

Od: "Wojciech Połowczuk" <p...@i...pwr.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Demona napisała w wiadomości: ...
> [...]
>kaktusy dostaja wode z gory, nie od spodu. Deszcz nie pada z podziemi tylko
Przegapiłem oryginalną wiadomość, więc wypowiem się teraz ;).
Ja tam podlewam jak mi wygodnie.
Przeważnie jednak przez podsiąkanie (bo nie powoduje to wypłukiwania...).
Nie podlewam w pełnym słońcu (to chyba oczywiste czemu). Znacznie częściej
spryskuję niż podlewam (szczególnie jak jest taka pogoda jak teraz), ale
tylko rano i wieczorem (jak nie ma słońca ...); doskonale wpływa to na
uciernienie roślin.
Wojtek

owocujaca w polskim sadzie ogrodzie mandarynka ?
Grubosz sierpowaty
Bylem znowu...
Yucca filamentosa
chinski agrest