zbiornik na deszczówkę ...

1. Data: 2002-05-02 23:02:16

Temat: zbiornik na deszczówkę ...
Od: "smokol" <s...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Planuję zakopać w ziemi dość duuuuuuży zbiornik na deszczówkę.
Jakieś 20 tys. litrów. Ma ktoś jakieś doświadczenia w tej materii ?

smokol

2. Data: 2002-05-05 17:41:09

Temat: Re: zbiornik na deszczówkę ...
Od: "Grzegorz Karolczak" <v...@l...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jesli w ziemi to zbadaj poziom wody podskornej.
Pozdr
GK

3. Data: 2002-05-06 11:23:00

Od: "Edyta Szajnóg" <e...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

20 tys. litrów??? To moje cztery szamba! Po co ci taka ilość deszczówki, bo
w ciągu jednego deszczu nie zapełnisz zbiornika, może przez miesiąc jeśli
będzie co dzień padać. Jak rozumiem do podlewania ogrodu?, ale może lepiej
mniejszy zbiornik bo i tak zanim się cały zapełni, odpompujesz część. Masz
tak duży ogród na taki zbiornik, bo w głąb to chyba nie zakopiesz - poziom
wody gruntowej. I ostatnie pytanie, skąd weźmiesz taki zbiornik, chyba że
zakopujesz cysternę kolejową.

Edyta

4. Data: 2002-05-07 14:50:50

Od: "Grzegorz Karolczak" <v...@l...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Edyta Szajnóg" <e...@g...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wody gruntowej. I ostatnie pytanie, skąd weźmiesz taki zbiornik, chyba że
Amoze to ma byc jakas destylarnia albo rozlewnia?
Lepiej nie kontynuowac watku ;-(
pozdr
GK

Re: kaktusy
owocujaca w polskim sadzie ogrodzie mandarynka ?
Grubosz sierpowaty
Bylem znowu...
Yucca filamentosa