Gruby blat kuchenny

1. Data: 2008-11-17 07:42:22

Temat: Gruby blat kuchenny
Od: Usrobo <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam grupowiczów

Szukam grubego blatu kuchennego tak z 10cm oklejonego z 2 stron,
chciałbym zrobić coś takiego:

http://www.architektura.info/var/architektura/storag
e/images/media/images/norman_foster/the_index/kuchni
a/25403-1-pol-PL/kuchnia.jpg

czyli wyspę z blatu w kształcie odwróconego U

czy ktoś wie gdzie moge zamówić taki blat, ewentualnie już przygotowany
do poskręcania (zeby nie było widać połączeń pomiędzy częścią pionową a
poziomą) ?

pozdrawiam
michał

2. Data: 2008-11-17 08:59:28

Temat: Re: Gruby blat kuchenny
Od: " 666" <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Ikea ma cos podobnego.
JaC

-----

3. Data: 2008-11-17 09:16:55

Od: Usrobo <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

666 pisze:
> Ikea ma cos podobnego.
> JaC
>

> -----

tak wiem
ale ikea ma max 170cm a ja potrzebuje 2m

http://www.ikea.com/pl/pl/catalog/products/30109980

ale wlanie o coś takiego mi chodziło może trochę węższe tak 40cm a nie 100cm

no i grubość tego z ikea to 6cm nie wiem czy to optycznie nie za mało
cena 999zł tez chyba trochę za wysoka, ale może sie nie znam

michał

4. Data: 2008-11-17 12:35:11

Od: "Pelos" <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Usrobo" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>

> czy ktoś wie gdzie moge zamówić taki blat, ewentualnie już przygotowany do
> poskręcania (zeby nie było widać połączeń pomiędzy częścią pionową a

A musi miec grubosc 10cm ?
http://www.lupus.eu/index.php5?mod=page&id=4&lang=pl
7.4cm

pozdro
--
Pelos
http://fotoblog.pelos.pl

5. Data: 2008-11-17 12:56:41

Od: Usrobo <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pelos pisze:
> Użytkownik "Usrobo" <u...@o...pl> napisał w wiadomości

e/images/media/images/norman_foster/the_index/kuchni
> [...]
tylko ze tam widze blaty jednostronne
a ja musze mieć 2 stronne bo stronę spodnią tez będzie widać od środka
gdy ustawie ten blat pionowo

6. Data: 2008-11-18 08:06:06

Od: "Pelos" <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tylko ze tam widze blaty jednostronne
> a ja musze mieć 2 stronne bo stronę spodnią tez będzie widać od środka gdy

Hmm...
Na koncu strony o blatach 74mm.
Blaty posiadają lewą i prawą stronę pokrytą laminatem lub opcjonalnie prawą
stronę laminatem a lewą papierem.

pozdro

--
Pelos
http://fotoblog.pelos.pl

przyklady jak nie uzadzac domu i mieszkania :)
stromanbieter delta,stromanbieter deutschland,www strompreise de,guenstiger oekostrom,stromvergleich stromanbieter,
Jak wysokie powinny być szafki?
żaluzje czy rolety?
Co śmierdzącego podłożyli budowlańcy?