Co śmierdzącego podłożyli budowlańcy?

1. Data: 2008-11-15 11:31:15

Temat: Co śmierdzącego podłożyli budowlańcy?
Od: Janeo <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Cześć,
Coś od kilkunastu lat śmierdzi w domku letniskowym (drewniany),
podejrzewamy, że budowlańcy w chwilach wzajemnych pretensji (a były
takie) jakąś "świnię" podłożyli.

Czy zdarza się, że budowlańcy stosują takie złośliwe tricki?
Co to może być za substancja?
Gdzie mogli to cholerstwo - jeśli jest takie - podłożyć?

2. Data: 2008-11-15 11:36:38

Temat: Re: Co śmierdzącego podłożyli budowlańcy?
Od: doslaw <doslaw_usunto_@_totez_.zlo.pl> szukaj wiadomości tego autora

Janeo pisze:
> [...]
> Co to może być za substancja?
> Gdzie mogli to cholerstwo - jeśli jest takie - podłożyć?

znanym i lubianym trickiem jest zamurowanie jaja
jak zgnije to smierdzi, a bardzo trudno zlokalizowac

3. Data: 2008-11-15 13:19:34

Od: "Krzysztof" <d...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dobra rada
brać fachowców
płacić jak należy
nie wszczynać głupich kłótni
do fachowców ,szanować pracodawcę i nic niebędzie śmierdziało a tak na serio
to może nie podkładka ale wilgoć i pleśń !!!!! Wystarczy ulepszyć
wentylacje.

4. Data: 2008-11-15 14:25:21

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Dnia pięknego Sat, 15 Nov 2008 03:31:15 -0800, osobnik zwany Janeo
wystukał:

Xylamit :)

masti

5. Data: 2008-11-15 20:10:41

Od: Janeo <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 15 Lis, 15:25, masti <g...@t...hell> wrote:
> Xylamit :)
O CHOLERCIA!! :-)
Rzeczywiście xylamitem był opaćkany podczas budowy. Czy więc to wina
nas samych? - bo my traktowaliśmy obficie belki cały drewniniany
materiał xylamitem.
Jest na to jakaś rada? Tylko proszę, nie "wyburzyć"...
Pozdr. - J

6. Data: 2008-11-15 21:04:40

Od: Wojciech Skrzypinski <u...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Janeo pisze:

> O CHOLERCIA!! :-)
> Rzeczywiście xylamitem był opaćkany podczas budowy. Czy więc to wina
> nas samych? - bo my traktowaliśmy obficie belki cały drewniniany
> materiał xylamitem.

Kiedy to bylo ? Jakos teraz czy 20 lat temu ? Bo z tego co pamietam to
Xylamit nie dosc, ze smierdzi, to jeszcze jest szkodliwy dla zdrowia....

Pozdrawiam,
Wojtek

7. Data: 2008-11-15 21:05:42

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Dnia pięknego Sat, 15 Nov 2008 12:10:41 -0800, osobnik zwany Janeo
wystukał:

> O CHOLERCIA!! :-)
> Rzeczywiście xylamitem był opaćkany podczas budowy. Czy więc to wina nas
> samych? - bo my traktowaliśmy obficie belki cały drewniniany materiał
> xylamitem.

kiedyś wszyscy tak robili bo nic innego nie było

> Jest na to jakaś rada? Tylko proszę, nie "wyburzyć"... Pozdr. - J

nie wiem, znajomi mają domek potraktowany tym świństwem pod koniec lat 70-
tych i dalej śmierdzi :(

8. Data: 2008-11-15 21:31:54

Od: Janeo <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 15 Lis, 22:05, masti <g...@t...hell> wrote:
> nie wiem, znajomi mają domek potraktowany tym świństwem pod koniec lat 70-
> tych i dalej śmierdzi :(
No niestety >20 lat temu...

9. Data: 2008-11-16 11:51:03

Od: Janeo <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

A pokost?
Czy on też dałby smród jeszcze po 20 latach?... Bo pokostu też było od
liku, o ile pamiętam też na boazerię jako podkład(?) pod lakier... nie
pytajcie dlaczego.
Pozdr. - J

10. Data: 2008-11-16 17:37:11

Od: "TomekD" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Janeo" <j...@g...com> wrote in message
i.googlegroups.com...
> [...]
materiał xylamitem.
Jest na to jakaś rada? Tylko proszę, nie "wyburzyć"...

Niestety miałem tak samo w domku letniskowym rodziców.
Po 20 lat nadal był chrakterystyczny zapaszek wbijąjący się we wszystko.
Domek letniskowy ma to do siebie że przez większość czasu jest zamknięty.
Wywieźć wszystko i niech się wietrzy kilka miesięcy ?

TomekD

Perlatory ?
jaki odkurzacz?
garaż wolnostojący
Jak pozbyć się silikonu na ciepłych spodniach dresowych?
certyfikat energetyczny