jaki odkurzacz?

1. Data: 2008-11-15 08:49:09

Temat: jaki odkurzacz?
Od: "Adam" <adamus1272{nospam}@tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,
właśnie zginął śmiercią tragiczną po 6 latach pracy odkurzacz i szybko
potrzebuję kupić nowy, może coś polecicie?
Moje warunki:
-powierzchnia do odkurzania około 170m2
-powierzchnia to panele i płytki + kilka chodniczków
-odkurzacz raczej niewielki - trzeba go nosić po schodach
-dobrze zeby pracował w miare cicho

wydaje mi się że najlepszy będzie tradycyjny workowy ale może coś innego
polecicie

do tej pory był to elektrolux Xio - miał fajny patent: szczotka była
przypinana do okdkurzacza.

Adam

2. Data: 2008-11-15 10:23:28

Temat: Re: jaki odkurzacz?
Od: "Tadeusz Jerzy Korsak" <tkorsak@"REMOVE"polbox.com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam" <adamus1272{nospam}@tlen.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> -dobrze zeby pracował w miare cicho
> wydaje mi się że najlepszy będzie tradycyjny workowy ale może coś innego

Od kilku lat używamy w domu Samsunga Easy1600, nie do zamordowania, nawet
dwie ukrainki nie dały mu rady!
Tak jest gdy się koreański towar eksportuje do USA...
Garść danych z tabliczki znamionowej:
Model VC-5956V, Pnor 1400W, Pmax 1600W, Znamionowy pobór mocy 1600W,
podciśnienie 32 kPa, sprawność 25%, poziom hałasu 80 dB(A), Norma EN 60312.
Ma pasek do noszenia a sam motor ssący z papierowym workiem waży 3,7 kg.
1600 watów nie może być bezszelestne, ale głośny to on nie jest. Normalnie
pracuje na full gaz.
Najważniejsze, że nie łamią mu się plastyki, poważnie, przez trzy lata nic
mu się nie połamało, nawet w szczotce czy w wężu...
Pozdrowienia!
Tadeusz

3. Data: 2008-11-15 11:40:07

Od: doslaw <doslaw_usunto_@_totez_.zlo.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam pisze:
> [...]
> polecicie
>
> do tej pory był to elektrolux Xio - miał fajny patent: szczotka była

moge polecic ci elektrolux twin clean
albo jakis elektrolux z serii super cichych

ten twin clean jest bez workow, ale IMHO to lepiej, niz z workami, fajny
system czyszczenia filtrow, "lapka" do przypiecia do niego rury ze
szczotka i takie tam bajery...

u mnie od roku sprawuje sie idealnie i osobiscie wiem, ze nigdy wiecej
odkurzacza na worki

a, mam glownie plytki,parkiet + dwa dywaniki

4. Data: 2008-11-16 17:00:14

Od: "Marcin" <m...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tylko centralny.

Wbrew pozorom można zamontować bez rujnowania domu (kilka otworów). Ale
trzeba, abyś jeszcze wiedział dlaczego warto, dlatego porozglądaj się za
kimś znajomym który już ma i używa - poproś o prezentację. Do dobry moment
na taką przynajmniej analizę. Koszty mogą ograniczyć się do 1500zł za
wszystko, tyle, że nie za odkurzacz a za system wspierający zdrowe i wygodne
życie.

Zapraszam tu: www.odkurzacze.pl

Służę radą (tylko tym się zajmuję od wielu lat).

Marcin

5. Data: 2008-11-16 17:02:09

Temat: Re: jaki odkurzacz? (spam)
Od: "Marcin" <m...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

I zerknij jeszcze na taką propozycję: http://www.odkurzacze.pl/

6. Data: 2008-11-16 17:03:46

Od: "Marcin" <m...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

I zerknij jeszcze na taką propozycję: http://www.projekt.odkurzacze.pl/

7. Data: 2008-11-17 13:11:15

Od: Arte <a...@s...info.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam pisze:
> [...]
> -dobrze zeby pracował w miare cicho
>
> wydaje mi się że najlepszy będzie tradycyjny workowy ale może coś innego

Ja właśnie tydzień temu kupiłem nowy odkurzacz. Wybierałem długo,
wczytując się w opinie, parametry i oglądając w sklepach, łącznie z
prezentacjami. Ostatecznie wybrałem workowego Samsunga SC6360.

http://www.samsung.com/pl/consumer/detail/detail.do?
group=homeappliances&type=vacuumcleaners&subtype=bag
ged&model_cd=VCC6360H3A/XEO

Jego główne zalety: Jest bardzo cichy (tylko 67 dBA - reklamowany
Elecrolux Ultra Silence 71 dBA!), ma dużą moc, trzy duże szczotki:
uniwersalna do podłogi i dywanów, turboszczotka do dywanów i specjalna
szczotka polerująca do parkietów (odkurzacz i mop w jednym :) ),
sterowanie mocą w rączce, aluminiowe rury teleskopowe.

Łatwo się nim operuje, ma uchwyty parkująca w pozycji poziomej i
pionowej. Zaś na najniższym biegu, który wystarcza do większości
powierzchni, jest prawie niesłyszalny! Bardziej hałasuje pęd powietrza w
szczotkach niż sam odkurzacz.

Ma wadę, to dodatkowa uniwersalna szczotka 3w1 (do mebli, tapicerki i
szczelinówki). Mimo iż jest poręczna, mocowana pod rurą, to szczelinówka
jest trochę za krótka. W tej szczotce poprzez tą uniwersalność bardzo
hałasuje pęd powietrza! Na szczęście ja tą szczotkę używam sporadycznie,
więc można pomęczyć się z tym sykiem powietrza przez minutę czy dwie.
Najgorzej, że przy tak cichym odkurzaczu, ta szczotka 3w1 wszystko
psuje! Na moment jej używania traci się zaletę cichości pracy tego
odkurzacza, ale jest to porównywalna głośność z innymi odkurzaczami,
więc może za bardzo narzekam przyzwyczajony już do cichutkiej pracy na
dużych szczotkach. :)

Pozdrawiam,
Arte

garaż wolnostojący
Jak pozbyć się silikonu na ciepłych spodniach dresowych?
certyfikat energetyczny
[sprzedam] drzwi przesuwne komandor z demontażu
Piekarnik Siemens HB 650511