Grupa dyskusyjna a ewolucja

111. Data: 2015-04-24 13:23:03

Temat: Re: Grupa dyskusyjna a ewolucja
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 24 Apr 2015 13:19:27 +0200, gazebo napisał(a):

> to mogloby mnie dobic

Po urwaniu głowy? - nie żartuj, wtedy juz ewidentnie nadawałbyś się tylko
na narządy.

--
XL
Kłamstwom cmentarnych hien z TVN powiedz NIE!

112. Data: 2015-04-24 13:23:07

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-24 o 13:15, Ikselka pisze:
> [...]
ps.com...

> Dudków z zasady nie spożywam i tak - a już te jego to nawet na pierogi się
> nie nadadzą ;-PPP

co wy z tym kanibalizmem?

--
gazebo

113. Data: 2015-04-24 13:24:27

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-24 o 13:23, Ikselka pisze:

> Po urwaniu głowy? - nie żartuj, wtedy juz ewidentnie nadawałbyś się tylko
> na narządy.

orgazmy czynia cuda, zapytaj Chirona

--
gazebo

114. Data: 2015-04-24 13:29:38

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gazebo" <g...@...bo> napisał w wiadomości

> z czyja smiercia?

Orga(z)misty

--

Chiron

115. Data: 2015-04-24 13:31:18

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> orgazmy czynia cuda, zapytaj Chirona

Kiedyś oglądałem film, jak modliszka podczas kompulacji zaczynała zjadać
partnera. Komentarz był taki, że zjadany facet ponoć szybciej się rusza- i
oboje doznają silniejszego orgazmu. On- niestety- po raz ostatni

--

Chiron

116. Data: 2015-04-24 13:32:08

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-24 o 13:29, Chiron pisze:

> Orga(z)misty

jak zostane zaklinaczem duchow to sie podpytam

--
gazebo

117. Data: 2015-04-24 13:36:16

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-24 o 13:31, Chiron pisze:

> Kiedyś oglądałem film, jak modliszka podczas kompulacji zaczynała zjadać
> partnera. Komentarz był taki, że zjadany facet ponoć szybciej się rusza-
> i oboje doznają silniejszego orgazmu. On- niestety- po raz ostatni

on na pewno udawal

--
gazebo

118. Data: 2015-04-24 16:04:24

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-23 o 23:11, z...@g...com pisze:
> Cynizm? No tak. Ty tu przecież zostaniesz. Trzeba ratować twarz bo cię tu zjedzą.

Iii tam! Nie solę, nie słodzę, nie pieprzę i jestem niezjadliwa.

Ewa

Prawdziwy psycholog pomaga siebie zaakceptować.
uleczalny homoseksualizm
Ciekawe co z CBnetem?
Czy polska przeżywa rewolucje seksualną?
Pislamiści