Grupa dyskusyjna a ewolucja

1. Data: 2015-04-21 13:15:41

Temat: Grupa dyskusyjna a ewolucja
Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

No, obiadek na parkingu zjedzony, można pisać.
Ewolucją interesuję się od dawna i przyglądam się tej grupie gdzie wyewoluowała. Z
tego co widzę, to normalne życie na tej grupie już dawno wymarło. Przetrwała jedynie
gromada Trolli rzucająca się na każdy nowo założony wątek. I taki wątek niby żyje,
ale te podrygi to jedynie pozory życia gdyż trup jedynie podryguje wstrząsany
wewnętrznymi harcami trolli. Ta grupa jest świetną odpowiedzią jak może wyglądać
świat opanowany przez pasożyty. One powinny wymrzeć po zabiciu wszystkich żywicieli,
a jedna tu widać, że trolle potrafiły wytworzyć mechanizmy obronne i karmią się
nawzajem. Ciekawe jak będzie dalej wyglądać ewolucja na tej grupie. Jest to na tyle
ciekawe, że muszę napisać na forum socjologiczne, żeby ktoś zaczął obserwować ten
przypadek. Da się posługując forami zrobić fajną pracę naukową. Znam na przykład
forum, gdzie trole nie mogą się przebić, bo to forum jest areną dla samców alfa i
trolle są po prostu zadeptywane i ignorowane. Mam nadzieję, że nikt tu nie weźmie
mojej oceny zbyt osobiście, bo przecież jesteście jedynie wirtualnymi bytami :)

Zbyszek Gotkiewicz

2. Data: 2015-04-21 13:27:49

Temat: Re: Grupa dyskusyjna a ewolucja
Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-21 o 13:15, z...@g...com pisze:
> No, obiadek na parkingu zjedzony, można pisać.

:] alez z nas łousie
--
gazebo

3. Data: 2015-04-21 13:38:53

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 21 kwietnia 2015 13:27:56 UTC+2 użytkownik gazebo napisał:

> :] alez z nas łousie
> --
> gazebo

No, gazebo złapałeś się jako pierwszy w pułapce na Trolle. Ciekawe kto będzie
następny :)

Zbyszek Gotkiewicz

4. Data: 2015-04-21 13:40:50

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-21 o 13:38, z...@g...com pisze:

> No, gazebo złapałeś się jako pierwszy w pułapce na Trolle. Ciekawe kto będzie
następny :)

> Zbyszek Gotkiewicz

ja czy ty? :)))

--
gazebo

5. Data: 2015-04-21 17:45:08

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-04-21 13:27, obywatel gazebo uprzejmie donosi:

> :] alez z nas łousie

Aniemówiłam!

6. Data: 2015-04-21 17:49:33

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-21 o 17:45, Qrczak pisze:
> Dnia 2015-04-21 13:27, obywatel gazebo uprzejmie donosi:

> Aniemówiłam!

nic to, zaczekam na nastepnego sfaniaczka :)

--
gazebo

7. Data: 2015-04-21 19:08:16

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 21 Apr 2015 04:15:41 -0700 (PDT), z...@g...com
napisał(a):

> No, obiadek na parkingu zjedzony

Ty może z wykładami tak jeździsz?
:->
--
XL
Kłamstwom cmentarnych hien z TVN powiedz NIE!

8. Data: 2015-04-21 19:19:10

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Fajny pomysł:) Sala wykładowa w przyczepie. Multimedia, wygodne fotele dla słuchaczy
i atrakcyjne tematy. Pewnie Unia by łyknęła taki projekt. Głupsze były finansowane :)

Zbyszek Gotkiewicz

9. Data: 2015-04-21 19:19:41

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Ty może z wykładami tak jeździsz?
> :->

Chyba wykłada jakieś sadzonki w magazynach

--

Chiron

10. Data: 2015-04-21 19:21:41

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 21 Apr 2015 10:19:10 -0700 (PDT), z...@g...com
napisał(a):

> Fajny pomysł:) Sala wykładowa w przyczepie. Multimedia, wygodne fotele dla
słuchaczy i atrakcyjne tematy. Pewnie Unia by łyknęła taki projekt. Głupsze były
finansowane :)

Atoiowszem, czasem aż podziwienie człeka chwyta, na co Hunia daje (a
zwłaszcza zestawiając to sobie z tym, na co NIE daje).

--
[...]

Prawdziwy psycholog pomaga siebie zaakceptować.
uleczalny homoseksualizm
Ciekawe co z CBnetem?
Czy polska przeżywa rewolucje seksualną?
Pislamiści